Çağımız modern çağ lakin eğitim halen kâfi değil. Gün geçtikçe değişiyor dünyamız. Dünyamız değiştikçe değişiyor insanlarımız. Hiçbir şeyi düşünmemize dahi gerek kalmıyor. Ne varsa kafamıza takılan her şeyin cevabı var internet web sayfalarında. Durum böyle olunca insanımız düşünme yetisini kaybetme noktasına geliyor. Ve eğitimdeki yetersizlik öğrencilerin üzerinde olumsuz etkiler yaratıyor. Hal böyle olunca stresli, gerilimli bir gençlik doğuyor

Yapılan bir araştırmaya göre hayatı kolaylaştıralım derken insanımızı düşünme yetisini kaybetme noktasına getiriyoruz. Teknoloji geliştikçe insanlarımızın bir kompozisyon dahi yazamayacak hale geldiğini görüyoruz. Eğitimin yanında sağlığımızda tehlikede giriyor aslında. Günümüzün büyük çoğunluğu teknolojik aletlerin başında geçiyor. Durum böyle olunca vücudumuzda kalıcı hastalıklar meydana geliyor. Şimdi değilse bile bir on yıl sonra etkisi görünüyor. Vücudumuzda kamburlaşmalar kemik erimeleri vb hastalıklar... 

Doğada en az sağlığımız kadar tehlikede aslında. Zihinde olmamızı ve sağlıklı yaşamamamızı doğadaki mucizevibitkilere borçluyuz. Şehirleşmelerin artmasıyla doğa diye hitap ettiğimiz çevrenin düzen ahengini bozuyoruz. Yaptığımız mimari planlarla doğamızı tahrip ediyoruz. Yapılan her inşaat. Çevre düzeninin ahengini sağlayan bir görünümü öldürüyor. Ne yazık ki hayalini kurduğumuz yaşam projelerimiz suya düşüyor. Ve atalarımızdan kalan bir söz daha silinecek gibi geliyor lügatımızdan '' Doğa bize dedelerimizden kalan bir miras değil, torunlarımıza bırakacağımız bir emanettir'' ülkece duyarlı bir birey olsaydık ilham kaynağım karamsar düşünceler olmazdı. 

Değişen yalnızca çağ değil, insanımızda en az geçen zaman kadar değişiyor. Lakin bu değişim korkutuyor beni. Bu dönüşümün adı kısır döngüsü gibi geliyor...
( Kısır Döngüsü başlıklı yazı Mecaz Adam tarafından 12.04.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.