HEPSİ BİR "TESADÜF" MÜ YOKSA "TEVAFUK" MU?

Bu yazımda anlatacağım olay kurgu değil,sanal bir hikaye de değil, yeni yaşanan tamamen gerçek hayat öyküsünden ilginç bir kesit.

Çetin bir savaşın sancısı,eşimin kontrol amaçlı hastaneye gitmeden bir gün önce,gördüğüm bir rüya ile ayan beyan kendini göstermişti.
Daha öncesi de rüyamı anlatmıştım bir yazımda ama burada da kısaca bahsedeyim.
Rüyayı gördüğüm zaman öncesi bende hiç bir olumsuz düşünce ve vesvese yoktu.

Rüyamda uzun koridorları olan büyük bir binadayım.
Tanımadığım bir bey bana sizin eşiniz mahkum olacak diyor,ben de ceza evine mi girecek,suçu ne diye soruyorum
O bey de yok hayır orası cezaevi değil ama mahkum olacak,suçu da yok diyor
Ben sabırsız soruyorum görebilecek miyim,süresi ne kadar diye...
O,görmede sorun yok göreceksiniz elbette
Süresini söylerken ki kayıtsız halindeki vücut dili gözlerimin önünde halen.
Elleriyle tahmin yürütürken 5-6 ay bir ay daha ekle 7 ay ve sonrası daha iyi diyor.

Sabah rüyamı eşime anlatıyorum,hayırdır deyip yürek acısız hastaneye gidiyoruz. 
Uzatmayayım tetkikler sonucu darbe gibi bir sözün tınısı yankılanıyor kulaklarımızda ağıt gibi!

Derken ansızın kıyasıya bir savaş başlıyor...

Bir tarafta çağın vebası Kanser,diğer tarafta biz ve bizler gibi niceleri...

Bu hastalığı duyduğumuzda çok dualar ettik,edeceğiz de hiç şüphesiz.

İmdadımıza hızır gibi İLYAS bey yetişiyor,hastalığımızın her sürecinde bizimle yan yana,bize her zaman destek.

Biz bir DİLEK diledik Allah'tan,dileğimiz savaşı kazanmaktı.
Amacımız savaşı ZAFER'le sonuçlandırıp,MURAT'ımıza erip,ÖZGÜR'lüğümüze kavuşmaktı.

Eşim önce hayırdır deyip geçiştirdiği rüyamı,hastalanınca yorumlayıp bana dedi ki;senin gördüğün rüyada Allah sana süreyi belirleyerek sabredip çok üzülmemiz için bir ışık gösterdi ve sıkıntılı zor zamanlarımızı  o ışık sayesinde güç bulup,Allah'a çok şükür kolay atlatacağız inşallah!
(Daha önceleri de eşim bir çok kez şahit oldu rüyalarımın bire bir çıkmasına)

Annem çok üzgündü,yaşlılıktan ve rahatsızlıklarından dolayı eşimin yanına gelmeyi çok isteyip de gelememenin üzüntüsünü ta yürekten hissederken bir de baktık eşimle ilgilenen servis hemşiresinin adı soyadının annemle aynı olmasına da şaşırdım doğrusu.
 
Bakar mısınız karşılaştığımız ekibin isim ve soyadlarına?

Ameliyatımızı yapan Prof.Dr.ZAFER MALAZGİRT ve Dr.MURAT ÇAN
Onkoloji(kemoterapi)doktorumuz:Dr.DİLEK ERDEM
Gastroenteroloji doktorumuz:Dr.ÖZGÜR ECEMİŞ
Aile dostumuz,desteğimiz:Dr.İLYAS AYAN

Bir rüya ile başlayan hastalığımızın en zor süreci aynen 7 ay sürdü.
Çanlar muradımız için çaldı.
Ameliyathane kapısında ameliyat sonrası görüşmede,Zafer hocamız inanın bir güneşti sanki ondaki gördüğüm ışık,zafer sizindir dercesine.
Dilek hanım dileğimizin kısa sürede olumlu gelişmesinden bizim gibi mutluydu.
Özgür bey özgürlüğümüz için defalarca uğraşmıştı ve başarmıştı.
Ya İlyas bey,o hızırdı sanki zor zamanlarımızda hep yanımızda.

Beklenmedik rastlantıların hepsi bir "tesadüf" müdür yoksa "tevafuk" mu? 

Ben tesadüf olmadığına inanıyorum bu güzelliklerin...

AYLA CERMEN TÜFEKÇİ

( Hepsi Bir Tesadüf Mü Yoksa Tevafuk Mu başlıklı yazı Ayışığı tarafından 29.05.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.