Nirvana Diyarı.

Burada 18 milyon büyülü yaratıklar yaşıyor. Büyücüler, cadılar, vampirler, kurtadamlar, element bükücüleri, enerji içerenler, savaşçılar, şekil değiştirenler, orklar, elfler, periler, cadılar, cüceler... Burası büyülü bir dünya. Ölümsüzlerin yaşamlarının bir parçası olan büyü, her gün Nirvana Diyarı'nda bir kat daha katlanarak büyüyor. Ölümsüz varlıklar, bu diyarda hayat bulmak için Dünya'ya iniyorlar ve orada birçok suçluya karşı kendilerini siper ediyorlar ve kurbanların hayatlarını kurtarıyorlar. Karşılığında ise insanların memnuniyetini kazanıyorlar. Bunu gören Nirvana Kraliçesi Daisy Nirvana, ölümsüzlerin güçlerine güç katıyor ve beraberinde yeni bir görev veriyorlar. 

İnsanların hayatlarını kurtaran süper kahramanlardan biri de benim. Nirvana Cross. İsmimi geldiğim gezegenim olan Nirvana'dan aldım. Dahası süper güçlerimden ikisine sahip bir Güneş Savaşçısıyım. Bir yandan hayvanlara öncelik eden bir liderliğim var iken, diğer yandan Güneş'in enerjisiyle saldırımı yapabiliyorum. Güneş'in benliği içime dolduğu sürece enerjim hiç tükenmiyor, geceleri bile...

Lakin bütün bu güzellikler, bir insana aşık olmama engel olamıyor. O insanın hayatını bir devden kurtarmıştım. Ölümlü oğlanın gözlerindeki ışıltıları, benliğime işlediğinden beridir hayatım hiçbir zaman aynı olamadı.
( Nirvana - Tanıtım başlıklı yazı LunaSecret tarafından 8.06.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.