DUR BAKALIM

Gelecek, geliyor, geldi derken seçim geldi de geçti bile.
Gelmeden önceki hava durulmuş gibi gözükmekte.
Sonuçların etkisiyle olmalı, dünkü konuşulanların tam tersi söylenmekte.
Aslında olması gerekende buydu. İnsan ne konuşursa konuşsun hakarete vardırmamalı. Gün gelir o hakarete vardırıp atıp tuttuğun kişiyle birlikte olman gerekebilir.
Ülkenin geleceği konusunda akıl yürütenler her şeyden önce ülkenin neyle yönetildiğini akıldan çıkarmamalılar.

Ülkemiz demokrasi ile yönetilmektedir. Demokraside kurallar bellidir.
Nasıl ki tek başına iktidar olunması demokraside bir kural ise, bu mümkün olmadığında koalisyon olarak hükümeti kurmakta bir kuraldır.
Kimse daha ortada bir şey olmamışken “şununla şu olursa iyi olur, şunlarla şu olursa kötü olur” peşin hükmünü veremez, vermemelidir.
Hani bir söz vardır “hayır bilinende şer, şer bilinende hayır olabilir” diye.

Bizler vatandaş olarak bize düşen görevimizi yaptık. Sandığa giderek oyumuzu kullandık. Verilen oylara göre demokrasi kuralları işletilecektir. Temennimiz vatan ve millet için en hayırlısının oluşturulmasıdır.

***
Sevgili Dostlar;

Seçimden sonra “ne olacak şimdi” diyenlere gönlümden geçenleri “dur bakalım ne olacak” diye açıklamaya çalıştım.

Bilmem anlata bildim mi?


DUR BAKALIM NE OLACAK

Hava bozuk, yollar çamur
Dur bakalım, ne olacak
Gün gelmeden bitmez ömür
Dur bakalım, ne olacak.

Olaylara dikkatli bak
İbret diye yaratmış Hak
Çıkacak ders vardır mutlak
Dur bakalım, ne olacak.

Düzgün tut ki hesapları
Kazanasın sevapları
Ayır; samanla sapları
Dur bakalım, ne olacak.

Tatlı tatlı ver talkımı
Sapıyla götür salkımı
Görmezlikten gel halkımı
Dur bakalım, ne olacak.

Olmaz deyip baştan savar
Direnirsen tümden kovar
Allah’ın da hesabı var
Dur bakalım, ne olacak.

Gelen gider, giden gelmez
Bu fanide kimse kalmaz
Sanma sorgu, sual olmaz
Dur bakalım, ne olacak.

Gündüzleri karartan var
Kâinatı donatan var
Halil’i de yaratan var
Dur bakalım, ne olacak.
( Dur Bakalım başlıklı yazı Halil MANUŞ tarafından 12.06.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.