SEVGİLİ  OKURLARIM 

                                     

 

 Ahmet AYAZ

Gaziantep Güneş Gazetesi  22 Haziran 2015

……………………………………………………………………

 

      Sevgili okurlarım. 08 Haziran 2015 milletvekili seçimlerinden önce halka gülücükler atıp, daha sonra da halkımıza, değişik görüntülerle ses verenlere sesleniyorum. Silahla siyaset olmaz. Siyaset güler yüzle, tatlı dille ve iyi niyetinde kendini isbatlayarak olur. Silahla  olsa olsa zorbalık olur. Bunu yapanlar, o zaman da karşısında devlet babayı bulur. Askerimizi ve polisimizi bulur. Asker yorulmaz, asker üşümez, asker uyumaz, asker ölmez, asker korkmaz, asker tükenmez. Sözüm bir bardak suda fırtına çıkarmak isteyenler içindir. Onlar gemiyi batırmak çabasındalar. Bu kötü niyetleri, kendilerine ne kazandıracaksa. Allah kötü niyetlilerin her zaman yolunu keser ve amacına ulaştırmaz.

       Avrupa devletlerine yakından bir göz atacak olursak, bakınız, neleri göreceğiz. Adamlar birleşip bütünleşmek çabasındalar. Bakınız paralarına kadar birleştirdiler. Yazık değil mi bizim ülkemize ve ülkemiz insanlarına. Niçin bölünüp parçalanıyoruz. Neden birbirimize düşman kesiliyoruz. Yıllardır kan dökülüyor, ana kuzuları ölüyorlar. Kime ne kazandırdı bu bir avuç anarşinin silahlı saldırıları. Oysa ki; Bu ülkenin  insanları yedi düvelle; Arabı, Türkü, Kürdü, Çerkezi, Lazı ile birleşip, senelerce savaştı  ve yılmadı. Gerekirse yine savaşacağız. Ne oldu bize? Nazar mı değdi? Bizleri burada kesinlikle hiç kimse yıldıramaz. Bunu  devlet düşmanları akıllarından silmediler ise, kesinlikle  silip atsınlar diyorum. Artık yanılgıya düşmesinler. Bizim hepimiz kardeşiz. Devletimizin en büyük makamlarında oturanların, bir çoğu Kürt Kardeşlerimiz değil mi?

       Bakınız, samimi olarak söylüyorum. Bu ülkede insanlarımızı horlama ve küçük görmek olayı vardır. Zaman zaman bu da bitecek. İnsanlarımız artık uyanıyorlar. Bunu da söyleyeyim. Kimler horlanıyor? Kimler küçük görülüyor? Açıklayayım; Garibanlar, parası  olmayanlar, aç ve susus yaşayıp, bir parça ekmege muhtaç olanlar horlanıyor. Kesinlikle, milletler değil. Benim aziz Arap ve Kürt kardeşlerimin hor görülmeleri mümkün değil. Zaten kız alıp, kız vermişiz biribirimize. Eğer dikkat ederseniz, çok değerli  Kürt kardeşlerimizin büyük çoğunluğunu MHP ile AKP de  görürsünüz. Bunların burada adlarını tek tek saymayı lüzumsuz görüyorum, sizlerde bilirsiniz. Bu değerli kardeşlerimizi.

        Bu ülkede mutluluğu birleşip  ve bütünleşmede buluruz. Birleşip bütünleşmekten başka çaremiz yoktur. Siyasi Partilerimizin genel başkanlarına sesleniyorum. Önce kendi partilileri ile, sonra partilerle birleşip, anlaşıp, hükümetimizi kursunlar. Vatandaşımız da kendilerindden bunu bekliyorlar. Bir kardeşlik ve bariş örneğini, halkımıza sergilesinler diyorum, bu yolda kendilerine başarılı çalışmalar diliyorum.

       Sevgili okurlarım; T.C. Halkı Türk’ü ile, Kürt’ü ile, Çerkezi ve Lazı ile bölünemez bir bütündür.  Bakmayın ülkemin çelet uşaklarına. Sohbet yazım bugünlük de bu  kadar. Beni  unutmayın, başka bir zaman yine buluşalım diyorum. Her zaman ki gibi, hoşça ve dostça kalınız. En güzel ve mutluluk dolu günler,  hep ve hepimizin olsun.

 

( Sevgili Okurlarım başlıklı yazı Ahmet AYAZ tarafından 22.06.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.