Bak yine gaybana gecelerdeyim. Uyku haram bu gözlere artık seher vakitlerine kadar. Kimse bilmez halimi benden başka haa birde üzerime üzerime gelen dört duvar var. Her şey üstüme üstüme gelmeye başladı çekiyorum yorganı baş aşağı gizleniyorum kaçıyorum her şeyden ama her şeyden hatta ondan bile o kutupları bile eriten bakışlarından o kasıp kavuran gülüşlerinden işte bu ızdıraba dayanamzsın dayanamazsın ama olsun diyorum her şeye rağmen açıyorum ellerimi göğe Rabbim diyorum Rabbim son kez tutsun diyorum sana açtığım şu günahkar ellerimden tutsun ki o gülüşleri o bakışları bedenimde hisedeyim tüm sıcaklığı ile.. Sonrası mı ister batsın bu dünya, isterse kül olsun şu ellerim önemi yok diyorum. Sonra damlıyor gözlerimden yaşlar evet göz yaşımı bile sever oldum çünkü senden kalan tek şey bana seviyorum seni be seviyorum senden gelen ne varsa razıdır bu gönül sevmeyenim..
( Senden Kalan Herşey başlıklı yazı cebrail61 tarafından 7.07.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.