Yüce Türk Milleti güzel vatanımızda barış, huzur ve güven içinde yaşamak ister.

 

Kaos, anarşi ve terör ortamını hazırlayanları, buna her türlü katkı sağlayanları ve bulanık suda balık avlayanları Allah iflah etmesin, âmin!

 

Elbet şühedanın asil kanı yerde kalmaz ve kalmayacaktır!

 

Tek bayrak, tek vatan ve tek milletin bekası için birlik ve beraberliğe her zamankinden daha çok ihtiyacımız vardır.

 

Ben, sen, o yok; biz varız ve ezelden ebede varlığımız devam edecektir.

 

Eskiden komünizmin ve çağımızda emperyalizmin ‘Böl, parçala ve yut!’ taktiği zemin bulamayacak, iç ve dış düşmanlarımız, fırsatçılar ve işbirlikçileri asla muvaffak olamayacaktır.

 

Allah; yâr ve yardımcımızdır.

 

12.09.2015

 

( Özetle! başlıklı yazı Eğitimci tarafından 12.09.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.