Bu bisikletin hikayesini dinlemek ister misiniz? 
Evet,bu bisiklet neredeyse bizimle yaşıt sayılır, canım babamın erdemire işe gitmek için kullandığı araçtır. O zamanlar nerede servis, yemek herkes kendi imkanlarıyla bunu çözerdi ve çok azda maaş alırlardı.Benim babam öyle özel bir babaydı ki ilkokul mezunu olduğu halde değme üniversite mezunlarına taş çıkarırdı. Fabrikada yapılan sınavlarda lise ve üniversite mezunlarını sollayıp bileğinin hakkıyla formen olmuştur. Gece işe gider sabah işten çıkar evimizin inşaatında çalışır bu kadar yorgunluğa rağmen kardeşimle beni ihmal etmez bu bisikletin önüne birimizi arkasındaki sepete diğerimizi bindirir bizi plajın oralara kadar gezmeye getirirdi. Şimdi ki babalar gibi bilgisayar cep telefonu alıp ne yaparlarsa yapsınlar diyen değil çok ilgili ve sevgisini gösteren bir babaydı.Ve benim babam hala daha her gün tüm çocuklarını arayan ve sesimizi duyduğunda bir bebek saflığıyla sevinçten ağlayan bir babadır.İşte bu bisiklet benim için bu yüzden çok önemli ve özel bir taşıttır..
( Babam Ve Bisikletimiz başlıklı yazı SakineBAHADIR tarafından 23.10.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.