Hikaye / Toplumsal Hikayeler

Eklenme Tarihi : 11.11.2015
Okunma Sayısı : 1115
Yorum Sayısı : 0
Bana çok uzun ve korkunç gelen bir yolculuğun ardından evime girdim... Hemen kumandayı alıp televizyonu açtım... Kafamdaki o ürkütücü manzarayı dağıtmak istiyordum... Hızlıca geçmeme rağmen tüm kanallarda haber vardı ve ana haber saati geçeli çok olmuştu... En sonunda birinde durdum...

Korku ve şüphe içinde bir spiker vardı... Konuşmak istemiyordu... Sanki kendini güvende hissetmiyormuş gibi bir hali vardı... Dikkatli bakınca o güvensizlik duygusunun verdiği titreme hali fark edilebiliyordu... Zar zor da olsa birkaç kelime konuşuyordu...

''Evet... Aa... Yayında mıyız acaba...? Kimse var mı orda...? Evet... Sanırım yayındayız... Acaba kimse izliyor mudur...? İzlemek demişken, acaba izleniyor muyuz...? Bu stüdyo güvenli mi...? Ahh lanet olmasın... Biri bana cevap versin... Tek başıma mıyım koca stüdyoda acaba...?''

Hiçbir şeye güvenmiyormuş, sanki aldığı nefesin bile doğruluğundan şüphe ediyormuş gibiydi... Neler oluyordu...? Neden herkes bu kadar tuhaf davranıyordu...? Aklımdaki hiçbir soruya cevap bulamazken, kanaldaki haber sunucusunun sesi dikkatimi tekrar dağıttı...

''Ülkede büyük bir kaos hakim... Bana inanın lütfen... Herkes çıldırmış gibi... Uzun süreli dostluklar, evlilikler teker teker yıkılıyor... Mahkemelere çıkan şahitlere, sunulan delillere hatta ve hatta ülkedeki tüm emniyet güçlerine, işyerlerindeki güvenlik görevlilerine kadar hiç kimseye inanılmıyor, güvenilmiyor... Bu güvensizlik nerden geliyor bilmiyoruz... Ama bana güvenin ben doğruyu söylüyorum... Gerçekten...''
 
( Yokluğunda - 2. Bölüm başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 11.11.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.