Hikaye / Toplumsal Hikayeler

Eklenme Tarihi : 12.11.2015
Okunma Sayısı : 897
Yorum Sayısı : 0
-Ben doğruyu söylüyorum- mu...? Adam kendine inanmamız için yalvarıyordu resmen... Bu işte bir terslik var... Hiç hoş değil... Hem de hiç hoş değil... Eski bir dostu ziyaret etmenin vakti gelmişti anlaşılan... Televizyonu kapatıp alelacele çıktım evden...

Yolda insanların birbirlerine karşı olan tuhaf, güvensiz davranışları arasında başıma bir şey gelmemesini umarak ilerliyordum... Ama kimsenin de umrunda değilmişim gibiydi... Çünkü kime yakın geçtiysem dar sokaklarda olabildiğince hızlı şekilde ya geri kaçıyorlar yada sağa sola savruluyorlardı... Allah''ım, nasıl bir kabusa düştüm acaba...

Zorlu bir yolculuk ardından onun evine geldim... Önce sakin bir şekilde çaldım kapıyı... Tahmini beş dakika kadar beklememe rağmen kapı açılmadığı gibi ses veren kimse de olmadı... Bir kez daha çaldım... Yine geçen bir beş dakikanın ardından kapıyı döverken buldum kendimi... ''Kapıyı açar mısın lütfen...?'' diye bağırdım.. Ama ne kapıyı açan oldu ne de sorumu yanıt veren biri... Endişelenmeye başladım... Acaba bu karmaşada başına bir şey mi geldi diye...

Evin kapısı Allah''tan çelik değildi... Birkaç kez yüklenmeden sonra ahşap kapıdan içeri atabilmiştim kendimi... İçerisi karanlıktı... Sadece sokak lambalarının pencerelerden içeri süzülen ışık huzmeleri ile çok az da olsa aydınlanıyordu... Kulaklarım en ufak sese duyarlı şekilde odaklanırken ''Nerdesin...?'' diye bağırdım merakla... Ama bir yanıt alamadım... İçeride dolaşmaya başladım...
( Yokluğunda - 3. Bölüm başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 12.11.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.