Hikaye / Toplumsal Hikayeler

Eklenme Tarihi : 12.11.2015
Okunma Sayısı : 979
Yorum Sayısı : 0
Gözleri gözlerime kenetlendi ve ''Eğer bende değerin olmasaydı, kapıdan çıkarken seni durdurmazdım...'' dedi... 

Bu sözler yüreğime su serpmişti... Biraz rahatlamıştım... ''Eyvallah...'' dedim... Sonra ardından kısa bir sessizlik daha yaşadık kapının ağzında... Yüzüme belli belirsiz bir tebessüm yerleştirerek ''Beni kapının ağzında ağırlamayacaksın umarım...'' dedim...

Yüzündeki ciddiyeti hiç değiştirmeden ''Ah.. Özür dilerim... İçeri gel...'' dedi... Salona doğru ilerlerken ben de onu takip ettim... O, sokak lambalarından gelen ışıkların yansımadığı karanlık tarafa oturdu... Ben de aydınlık tarafa oturdum ve söze girdim... ''Nasılsın...?''

Konuşmak istemiyor gibi bir hali vardı... Çünkü cevap vermek için nerdeyse iki üç dakika kadar bir zaman bekledi... ''Kötüyüm...'' Yine bir duraksamanın ardından, ''Sen...?'' diye sordu...

''Benim de senden bir farkım yok... Peki, sen neden kötüsün...?''

''Boşver... Telafisi olmayan şeyler üzerine konuşmanın bir anlamı yoktur...''

''Anlatmadan, telafisi olmadığını nerden biliyorsun...?''

''Biliyorum... Dışarıdaki insanların halini görmedin mi...?'' derken yine göz göze geldik... Ne kadar karanlık olsa da gözlerindeki parıltı yerini belli ediyordu... Ve devam etti... ''Onlar için gelmedin mi zaten...?''
 
( Yokluğunda - 5. Bölüm başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 12.11.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.