Hikaye / Toplumsal Hikayeler

Eklenme Tarihi : 15.11.2015
Okunma Sayısı : 1245
Yorum Sayısı : 0
Bir iki kişiyi daha yuva sahibi yapan programda, sıra yeni yuva sahibi olacak iki adaya gelmişti… Biraz oradan biraz buradan sohbet ederlerken durduk yere sohbetin çirkinleştiğini fark etti… “Tövbe tövbe… Arada kaynamış olmamalılar…” diye düşündü… Ama hem program stüdyosundaki seyirciler hem de programın sunucusu, bu çirkinleşen muhabbetin farkında değilmiş gibiydiler… Hatta hoşlarına bile gidiyor gibiydi sanki…

Daha fazla dayanamayıp başka bir kanal açtı… Açtığında reklamlar vardı… “Belki güzel bir film falan başlar…” diye umutlanarak reklamların bitmesini beklemeye başladı… Ama reklamlar bittiğinde güzel bir film başlamadı… Bir program başladı… İnsanları evlendirmeyi amaçlayan bir program… “Hay Allah…” diye geçirdi içinden… Bu kanalda daha düzgünleri olabileceğini düşünerek birkaç dakika da bu programı izlemeye çalıştı…

Burada da birkaç kişi evlendikten sonra evlenme yaş sınırı büyümeye başladı… Yaşları 60 ile 80 arasında değişen amcalar, teyzeler çıkmaya başladı. İlk önce “Aşkın yaşı yoktur… Bu yaşta yalnızlık zor tabi ki…” diyerek, hafif bir tebessüm etti… Ama sonralarında işin bu kadar da masum olmadığını gördü… Aklındaki ilk düşüncelerin yerini “Kırkından sonra azanı teneşir paklar.” tarzında düşünceler almaya başladı… Artık sabrı taşmış, sabrının boşalttığı yer öfkeyle dolmaya başlamıştı… Büyük bir hışımla yerinden kalktı, televizyonu kapatıp evden çıktı…
( Bir İnsan Nasıl Raydan Çıkar - Temeli Bozuk Yuva 2. Bölüm başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 15.11.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.