Hikaye / Toplumsal Hikayeler

Eklenme Tarihi : 16.11.2015
Okunma Sayısı : 1213
Yorum Sayısı : 0
Yazımıza geçmeden önce ufak bir açıklama yapalım… Buradaki olaylar ve kişiler; tıpkı bir önceki “Bir İnsan Nasıl Raydan Çıkar” yazı dizisinde olduğu gibi hayal ürünüdür… Eğer yazıdan gocunanlar, alınanlar olursa muhakkak yaraları vardır… Bilinen odur ki, yarası olan gocunur… Sakın burada anlatılacakları denemeyin… Şimdi yazımıza başlayabiliriz sanırım…

Epey yorucu bir iş gününden sonra eve gelmiş ve hemen kendini banyoya atmıştı… Bir duş alarak rahatlamak istiyordu… Duşunu alıp içerideki çekyata uzandı… Bir uyku hâli çöktü üzerine… Gözleri yavaşça kapandı… O sırada kapı çaldı… Sadece uzanıp dinlenmek istiyordu… İsteksiz de olsa kapıyı açtı… Postacı gelmişti… Kısa bir zaman önce başvuruda bulunduğu bir yerden gelen bir mektup getirmişti… Teşekkür edip postacıyı uğurlarken içini heyecan ile korku arasında bir duygu kapladı…

Uzun zamandır ekranlarda olan bir yemek programına katılmak için kısa bir süre önce başvuruda bulunmuştu… Ondan haber bekliyordu… Zaten o haberin umuduyla yatağından zoraki kalkmıştı… Zarfın üstünde programın adı yazılıydı… Zarfı açıp olağandan daha hızlı bir şekilde mektupta yazılanları okudu… Başvurusu kabul edilmişti… Yüzünde, sanki yıllardır bir şeyi bekleyip de ona kavuşunca oluşan o tebessümün izi vardı… Gözleri parıldıyordu…
( Bir İnsan Nasıl Raydan Çıkar - Boş Mide 1. Bölüm başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 16.11.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.