Hikaye / Toplumsal Hikayeler

Eklenme Tarihi : 16.11.2015
Okunma Sayısı : 933
Yorum Sayısı : 0
Ertesi gün iş yerinden izin alıp, mektupta yazan adrese gitti… Yarışmaya katılabilmesi için yapılması gereken birkaç prosedürü hâlletti… Bir sonraki hafta için gün verildi… Önümüzdeki haftanın grubunda, en son gün onun yarışması için gün verdiler… Heyecanını zar zor yenerek oradan ayrıldı… Yüzünde “Hep bunu istemiştim.” dercesine bir tebessüm vardı… 

Daha önceleri televizyonda kanallara bakarken bir iki defa denk gelmiş ve izlemişti… Aslında daha ilk programda canından bezmiş olmasına rağmen “Belki aklı başında biri çıkar da gösteriş yapmak yerine gerçekten yemekler üzerine bir eleştiri yapar…” diye düşündü… Çünkü herhangi bir olay yada kişi hakkında hemen ilk bakışta fikir sahibi olmaktan nefret ederdi… Zira genelde ilk fikirin doğru olma ihtimali kadar yanlış olma ihtimalinin de olduğuna inanırdı… Bu yüzden birkaç program daha izlemeye karar verdi…

Fakat ondan sonraki programlarda da elle tutulur gözle görülür bir akıllığa rastlayamadı… Güya yemek yapıp eleştirmek için bir araya gelen kişiler, konuyla ilgili hiç de alakası olmayan işler yapıyorlardı… Kimisi sofradan kalkıp mutfağa gidiyor, kimisi durduk yere ev sahibine sataşıyordu… En çok da birbirlerini ayaklar altına almak, kendilerini baş tacı yapmak için uğraşıyorlardı… 

Şimdi ise yarışma sırası ona gelmişti…
( Bir İnsan Nasıl Raydan Çıkar - Boş Mide 2. Bölüm başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 16.11.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.