Hikaye / Toplumsal Hikayeler

Eklenme Tarihi : 16.11.2015
Okunma Sayısı : 1131
Yorum Sayısı : 0
Yarışma haftası gelmişti… 

İlk gün yarışan kişinin sunduğu yemekte çok sessizdi… Sanki önündeki yemekten başka bir şey görmüyor, başka bir şeyle ilgilenmek istemiyor gibiydi… Yalnızca, alacağı bir sonraki servis için tabağını verirken; “Eline sağlık…”, “Güzel olmuş…” gibi kısa ve öz cümleler kuruyordu… Birinci günün sonunda yarışma gereği puanını verip ayrıldı…

İkinci gün de çok fazla ses çıkarmamaya çalıştı… Ama bu durum diğer yarışmacıların da dikkatini çekmişti… En son gün o yarışacağı için çok da kendisini ortaya atmak istemediğini, böylece yarışmayı rahatlıkla kazanmayı planladığını düşünüyorlardı… Çok iyi bir oyuncu olduğunu söylediler… O da, diğer yarışmacıların sofrada kendisine olan tepkilerini dikkate alarak bir sonraki gün biraz daha ortada olması gerektiğini düşündü…

Üçüncü gün, düşündüklerini uyguladı… Ama bu seferde, dünkü konuşalanlardan etkilenip taktik değiştirdiğini söylediler… Artık yarışmayı kazanmak için oyun oynadığına dair tamamen emin olduklarını düşünüyorlardı… Bu yüzden son gün de dahil olmak üzere onu saf dışı bırakmak için çalışmaya ve ikili gruplar olmaya karar verdiler… Diğerlerine göre o, çok hırslıydı… Yarışmadan kazanacağı ödülü düzgün kullanamayacağını düşünüyorlardı… Daha doğrusu haketmediğine inanıyorlardı…
( Bir İnsan Nasıl Raydan Çıkar - Boş Mide 3. Bölüm başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 16.11.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.