Hikaye / Toplumsal Hikayeler

Eklenme Tarihi : 17.11.2015
Okunma Sayısı : 1027
Yorum Sayısı : 0
Daha ilk dakikada açığını aramaya başladılar… Önce, sofraya dil uzattılar… Sofra kurallarından yoksun olduğunu öne sürdüler… Daha sonra ilk yemek üzerine bir beyin fırtınası yaşadılar… Kimisi tuzunu eksik buldu, kimisine göre çok sıcak kimisine göre ise çok soğuktu… O ise yüzündeki tebessümü kaybetmeden; “Ya sabır…” diye geçirdi içinden… Arada sırada “Kusura bakmayın…”, “Heyecandan olsa gerek…” gibi cümlelerle durumu idare etmeye çalışıyordu…

Sırasıyla yemeklerin tadına bakarlarken ev sahibini ezmek için ellerinden geleni yapıyorlardı… Kimisi servis için mutfakta çok oyalandığını ve masada kendileriyle oturmadığını söylüyordu, kimisi de güya muftak teftişi için kameraların önüne atıyordu kendisini… İkinci kez, “Ya sabır…” dedi içinden… 

Son olarak tatlıya geçtiler… Ama bu geçiş sırasında gelen diğer yarışmacılara birşeyler oluyordu… Ne ilginçtir ki, kamera arkasındakilere de bir şey oluyor gibiydi… Çünkü çekim yapan kameralar dengesiz çekimler yapıyorlardı… Ev sahibi hariç hepsi bir tuhaf olmuştu…

Ev sahibi, getirdiği son tatlı servisini de masaya bırakıp, masanın başındaki yerine geçti… Etrafına yavaş yavaş, sanki; “Hep bu anı bekledim…” dercesine bakıyordu… Tatlısını yemeye başladı… Bu anın keyfini çıkartıyormuş gibi yavaş yavaş yiyordu… Yüzünde bir tebessüm, gözlerinde korkutucu bir parıltı vardı…
( Bir İnsan Nasıl Raydan Çıkar - Boş Mide 5. Bölüm başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 17.11.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.