Hikaye / Toplumsal Hikayeler

Eklenme Tarihi : 19.11.2015
Okunma Sayısı : 1107
Yorum Sayısı : 0
İşten çıktıktan sonra bankaya uğradı… Kendisinin ve ailesinin hesabındaki tüm parayı çekti… Ailesi çok yaşlandıkları için iş yapamaz hâle geldiklerinden tüm yasal işlerdeki vekaletlerini, tek varisleri olan evlatlarına devretmişlerdi… Bankadan çıkar çıkmaz en sadık olan birkaç arkadaşının yanına gidip bir ekip kurdu… Aklındakileri anlattı… İlk başta pek kabul etme taraftarı olmasalar da uzun bir ikna çalışmasından sonra kabul etmişlerdi…

Hazırlanan planı uygulamaya geçirmek için gerekli olan birkaç malzeme aldılar… Herşeyi tam hazır olarak belirlediklerinde şehirlerindeki bira imalatı yapan fabrikaya gittiler… Gecenin sessizliğini bozmadan işlerini tamamladılar ve oradan ayrıldılar… Operasyonu, gerçekleştiren ekip dışında kimsenin ruhu bile duymamıştı…

Sabah uyandıklarında hemen haberleri açtılar… “Flaş haber sayın seyirciler… Dün, kimliği henüz belirlenemeyen kişi yada kişiler tarafından bira imalatı yapan fabrikada asitli saldırı yapıldı… Saldırıyı düzenleyenler fabrikadan herhangi bir şey çalmamış, herhangi bir can kaybına sebep olmamışlar… Yalnızca üretimi gerçekleştiren ana makinelerin kritik noktalarına, değdiği yeri eriten asitlerden dökmüş, hem üretimi yapılan ve yapılacak mamullerde hem de bu üretimi gerçekleştirecek makinelerde milyarlarca zarara yol açmışlardır… Fabrika eğer zararı karşılayamazsa kepenkleri indirmek zorunda kalacak gibi… Hemen olay yerine bağlanıyoruz…” şeklinde bir haberin geçtiğini gördüler…
( Bir İnsan Nasıl Raydan Çıkar - Sarı Zehir 3. Bölüm başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 19.11.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.