Hikaye / Toplumsal Hikayeler

Eklenme Tarihi : 19.11.2015
Okunma Sayısı : 1123
Yorum Sayısı : 0
Haber devam ederken içlerinden birisi; “Peki şimdi ne yapacağız?” diye sordu… Operasyonun fikir sahibi, yüzüne ufak bir tebessüm kondurarak; “Planın ilk kısmı kusursuz işledi… Sıra ikinci kısmında…” şeklinde yanıt verdi…

Bankadan çektiği paranın son kısmını aralarında paylaşıp sokaklara dağıldılar… Hepsi, bira satan dükkanlara gidip dükkanlardaki kalan biraların tamamını aldılar… Ayrılmadan önce planladıkları ortak bir yerde toplandılar… İçlerinden bir iki tanesi basın-yayın organlarına yapacakları işle ilgili haber verdi… Çok değil, yarım saat içinde yazılı ve görsel medya ve meraklı bir kalabalık onların etrafını sarmıştı…

Arkadaşlarını toplayıp, bu operasyonun gerçekleşmesini sağlayan kişi çıktı ve konuştu: “Hoşgeldiniz… Birazdan son kalan biraları bu uçurumdan aşağı dökeceğiz… Bunu yapmamızdaki amaç, eğer son zamanlarda dikkat ettiyseniz gençlerimiz, sabi sübyan çocuklarımız su içer gibi bira içmektedirler… Biliyorsunuz ki kontrolsüz güç, güç değildir… Bunlara şimdi içtikleri şey tatlı gelse de ileride bunun yüzünden siroz olma olasılıkları çok yüksek… Yine bilinçsizce içip içip ortalıkta terör estirmeleri apayrı bir dert… Adabına göre yapılan hiçbir işe sözüm yok… Ama tersi olursa…”

Ama sözünü tamamlayamadı… Birden yüzünün ıslandığını fark etti… Pencere kenarında dışarıdaki manzarayı seyrederken içi geçmeden önce pencereyi kapatmamıştı… Dışarıda yağmur başlamıştı… Yüzünü yağmurun ıslatmasıyla uyanmış, hepsinin rüya olduğunu anlamıştı… “Allah’ım sen sonunu hayra çevir…” diyerek yatağına gidip uzandı…
( Bir İnsan Nasıl Raydan Çıkar - Sarı Zehir 4. Bölüm başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 19.11.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.