Hikaye / Toplumsal Hikayeler

Eklenme Tarihi : 19.11.2015
Okunma Sayısı : 1279
Yorum Sayısı : 0
Bir kez daha bir insanın nasıl raydan çıktığına tanık olmadan önce her zamanki uyarımızı yapalım… Bu yazıda anlatılan herşey hayal ürünüdür… Anlatılanları sakın denemeyiniz… Aslında denenmesi imkânsız şeyler yazmaya çalışıyorum ama biliyorsunuz ki bundan yıllar önce görüntülü konuşmak da imkânsız gibi görülüyordu… Neyse… Biz, hikâyemize başlayalım…

İşinden gelip evine girer girmez ilk işi kravatını çıkarmak oldu… Sanki kravatı takılıyken nefes alamıyormuş da çıkarınca nefes almaya yeniden başlamış gibi hissetti… Sırtını duvara yaslayıp olduğu yere çöktü… Günün yorgunluğunu ağzından çıkan biraz isyankâr biraz sitemkâr cümlelerden anlayabilmek mümkündü… “Offff… Allah’ım… Güya bakan korumasıyız… Eskiden suikaste karşı kurşunlardan korurduk… Şimdi yumurtalardan, zerzevatlardan koruyoruz… Tövbe ya Rabb’im…” acı bir gülümseden sonra devam eder “Ağlanacak hâlime gülüyorum… Şuraya bak… Yakında domates de atarlar, iyice menemen oluruz…” Bir an durup derin derin düşünür… 

“Aslında onlar da haklılar bir yandan… Eh millet salak değil ya… Onlar da güzeli istiyorlar… Doğruları istiyorlar… Artık yalan duymak istemiyorlar… Ama bizim koruduklarımıza da dokunamayacaklarını düşünüp ancak yumurtayla falan tepkilerini gösteriyorlar… Biz de ekmek parası diye ses çıkaramıyoruz… Offff Allah’ım offf… Beni bu… Beni…” diye devam ederken cümlesinin yarısında esnemeye başlar… Ve göz kapakları, günün yorgunluğuyla yaptığı mücadelede yenik düşer…
 
( Bir İnsan Nasıl Raydan Çıkar - Son Yumurta 1. Bölüm başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 19.11.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.