Hikaye / Toplumsal Hikayeler

Eklenme Tarihi : 20.11.2015
Okunma Sayısı : 1371
Yorum Sayısı : 0
Sabah erkenden giyinip korumasını yapacağı bakanın yanına gitti… Bakan, o gün yapacağı çok önemli bir konuşma için hazırlanıyordu… Koruması da o gün için hazırlanmıştı… Son zamanlarda artan yumurtalı protestolar sayesinde zaten, bakanın da korumasınında reflekslerinde gözle görülür bir gelişme yaşanmıştı…

Birlikte makam aracına bindiler… Bakanın konuşma yapacağı yere doğru yola koyuldular… Herşey yolunda gibi gözüküyordu… Yada bu düzgünlük, fırtına öncesi sessizlik olarak da adlandırılabilirdi… Kısa bir yolculuğun ardından konuşma yapılacak yere vardılar…

Malum yumurta olaylarından sonra ortadaki güvenlik hat safhada gibi gözüküyordu… Bakan ile koruması, güvenli bir yerden konuşma yapılacak salona doğru ilerlediler… Salon yavaş yavaş dolmaya başladı… Herşey buraya kadar normaldi… Herkes yerini aldıktan sonra bakan, konuşmasına başladı… Tam konuşmasının ortalarına gelmişti ki birden bire dinleyiciler arasından bir grup, gürültü yapmaya başladı… Ardından malum olarak yumurtalar havada uçuştu…
 
( Bir İnsan Nasıl Raydan Çıkar - Son Yumurta 2. Bölüm başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 20.11.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.