Hikaye / Toplumsal Hikayeler

Eklenme Tarihi : 21.11.2015
Okunma Sayısı : 1519
Yorum Sayısı : 0
O gün gelip çattı… Hazırlıklarını tamamlayıp evinden ayrıldı… Bakanın konuşma yapacağı yere vardığında güvenliğin her zamanki gibi hat safhada olduğunu gördü… Eğer güvenlik normalden daha da arttırılmışsa bu, bakanın konuşma yerine vardığını gösterirdi…

Güvenlik kontrolünden kolayca geçti… Daha önceden ayarladığı çocukların arasında yerini aldı… Görüş açısı temiz, etraf sakindi… Bakan, konuşmak için yerini alıp konuşmasını yapmaya başladı… Kovulan koruma, bakanın yanındaki yeni korumayı görünce acıdı ona… Belki de o da kendisiyle aynı kaderi yaşayacaktı… Keşke böyle yüksek mevkilerde değil de bir bankada falan koruma olsa daha iyi olurdu diye geçirdi içinden…

Bakan konuşmasına devam ederken, eski korumanın ayarladığı gençler ayağa kalkıp gürültü patırtı çıkarmaya başladılar… Bakan, hemen bir refleks göstergesi olarak masanın altına yattı… Ama hiç yere düşüp kırılan yumurta sesi duymuyordu… Sadece bağırışmalar vardı… Bir ara kafasını kaldırdığında tüm salonun ayaklandığını gördü… Hiçbiri yumurta atmıyordu… Yalnızca bağırarak protesto yapıyorlardı…

Hâline şükredip derin bir nefes alacaktı ki ağzını açması ile kapanması bir oldu… Herşey bir anda olup bitmişti… Yeni koruma bile olayın şokunu atamamıştı üstünden… Ağzını açar açmaz bir yumurta girdi içeri… Herkes yumurtanın nereden geldiğini anlamaya çalışırken görevlilerden bir kısmı bakanın ağzından giren yumurtayı çıkartmaya çalışıyorlardı… Birkaç dakika içinde de bunu başardılar…
 
( Bir İnsan Nasıl Raydan Çıkar - Son Yumurta 5. Bölüm başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 21.11.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.