Hikaye / Toplumsal Hikayeler

Eklenme Tarihi : 21.11.2015
Okunma Sayısı : 1015
Yorum Sayısı : 0
Bakan zor da olsa nefes alabiliyordu… Ama canının yandığını anlatmaya çalışır gibi bir takım işaretler yapıyordu… Hemen konuşma yerinden uzaklaştırılıp en yakın hastaneye götürüldü…

Doktor, elinde birkaç tahlil sonucu ile bakanı getiren görevlilere durumu anlattı… “Bakanın dili büyük hasar görmüş… 
Sanki ağzından içeri kimyasal bir madde dökülmüş gibi… Tabi boğazına da ulaşmış ve orada da büyük bir tahribat yapmış… Bakana zehirli bir yemek mi verildi? Yada bir kimya fabrikası falan gezerken görünmez bir kazaya mı maruz kaldı acaba?” Görevliler, doktora; en son ağzından içeri bir yumurta kaçtıktan sonra böyle olduğunu söylediler… “Yumurta mı?” diye sordu doktor… Ve devam etti; “Demeki ki yumurta da bir sorun olmalı… Üzgünüm ama bakanın dili ve boğazı için yapabileceğimiz pek bir şey yok… Artık konuşamayacak ve beslenmesi için de özel bir ayarlama yapacağız… Geçmiş olsun…”

Onlar bakanla uğraşa dursunlar bizimkisi çoktan olay yerinden ayrılmış, eve gelmişti… Kapıyı kapattı ve sırtını yasladı… Olduğu yere çöktü… Günün yorgunluğunu atmıştı üstünden… Bir de temiz bir uyku çekti mi tamamdı bu iş… Gözlerini kapattı… Gözlerini kapatır kapatmaz sallandığını hissetti… Birisi kapıyı vuruyordu… Yavaşça yerinden doğruldu ve kapıyı açtı… Eşi gelmişti… “Bitanem 20 dakikadır kapıyı çalıyorum… Anahtarımı evde unutmuşum… Dışarıda ayakkabını görünce evde olduğunu düşündüm… Ama açmayınca endişelendim… İyi misin…?”

20 dakika mı? İyi de yeni girmişti içeri… Sonra anladı ki, gördükleri rüyaymış… “İyiyim bitanem… Sadece yorgunluktan kapı önünde içim geçmiş…” diyerek gördüklerinin yalnızca bir rüya olmasına şükretti…
 
( Bir İnsan Nasıl Raydan Çıkar - Son Yumurta 6. Bölüm başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 21.11.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.