Hikaye / Toplumsal Hikayeler

Eklenme Tarihi : 21.11.2015
Okunma Sayısı : 1519
Yorum Sayısı : 0
Gün geçmiyor ki bir insan daha raydan çıkmasın sevgili dostlar… Bir insanın daha nasıl raydan çıktığına tanık olmadan önce uyarımızı tekrarlayalım… Bu yazı dizisinde anlattığımız herşey ve herkes tamamen hayal ürünüdür… Yarası olan varsa gocunabilir… Yazı dizisinde anlatılanları sakın denemeyin… Uyarımızı da yaptığımıza göre artık hikâyemize başlayalım… 

İşinden evine geldiğinde, eşi karşılar kapıda… 
“Hoş geldin bey…”
“Hoşbulduk hanım… Nasılsın…?”
“Çok şükür, bey… Sen nasılsın…?”
“Valla iyi olmaya çalışıyoruz hanım… Yorulduk bugün işte yine… Yemek hazır mı…?”
“Elbiselerini değiş, rahatla biraz… Biraz soluklan, ondan sonra hazırlarız bey… Yemek hazır sayılır zaten… Sadece ısıtacağım… Yanına biraz da salata falan hazırlarım…”
“Peki hanım…”

Yatak odasına gidip üstünü değiştirdikten sonra oturma odasına geçip televizyonu açar… Sevdiği bir dizi vardır… Yemeğin hazırlanmasını beklerken, tebessümle dizisini izlemeye başlar… Fakat bir anda yüzündeki tebessüm yerini kocaman bir somurtmaya bırakır… “Tövbe estağfurullah…” deyip, başka bir kanal açar…
( Bir İnsan Nasıl Raydan Çıkar - Uçkuru Düşükler 1. Bölüm başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 21.11.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.