Hikaye / Toplumsal Hikayeler

Eklenme Tarihi : 23.11.2015
Okunma Sayısı : 1027
Yorum Sayısı : 0
Bir ara gözünü açtı… Yemek sofrasının hâlâ kurulmamış olduğunu gördü… “Hanımmm…” diye seslendi… Ama yanıt veren yoktu… Biraz doğrulup kendine gelmek için hafifçe silkelendi ve yine seslendi… Fakat hâlâ cevap veren yoktu… Yerinden kalkıp mutfağa gitti… Ama hanımını mutfakta bulamadı… “Herhalde bakkala falan gittiyse…” şeklinde hafifçe mırıldandı… 

Tam oturma odasına dönecekken buzdolabının üstüne yapıştırılmış bir not gördü… “Bey, karakoldan aradılar… Bizim oğlan ile kızı içeri almışlar… Seni uyandırmaya çalıştım ama uyanmadın… Ben, oraya gidiyorum… Karakolun adresi aşağıda yazılı… Uyanırsan hemen oraya gel…” yazıyordu notta… Uyku sersemliğine verip anlamadığını düşünerek 1-2 kez daha okudu…

Hemen hazırlanıp, notta yazılı olan karakola gitti… Oradaki görevli memurlara durumu anlatıp, çocukları ile eşinin nerde olduğunu öğrendi… Tüm ailesinin bulunduğu ofisin önüne geldiğinde derin bir nefes alarak kapıyı tıklattı… İçeriden “Gel…” sözünü duyduktan sonra sinirlerine ve iradesine hâkim olmaya çalışarak içeri girdi…
( Bir İnsan Nasıl Raydan Çıkar - Uçkuru Düşükler 3. Bölüm başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 23.11.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.