Hikaye / Toplumsal Hikayeler

Eklenme Tarihi : 23.11.2015
Okunma Sayısı : 1073
Yorum Sayısı : 0
İçeri girdiğinde karşılaştığı manzara karşısında şok olmuştu… Odanın bir köşesinde kızı bir sandalyeye, başka bir köşesinde oğlu bir sandalyeye kelepçelenmişti… İkisi de uyuyorlarmış gibi gözüküyordu… 

Yetkili memur; “Endişelenmeyin beyefendi… Hemşire çağırıp sakinleştirici yaptırdık… Şu anda ikisi de uyuyor…” diyerek durumu açıklamaya çalıştı…

“Ne oluyor memur bey? Oğlum ile kızım neden burada…?”
“Nasıl söyleceğimi bilemiyorum beyefendi… Oğlunuzla kızınız cinsel sapıklıktan burda bulunuyorlar…”
“Nasıl yani memur bey…?”
“Oğlunuz ve kızınız başkalarıyla cinsel münasebette bulunmaya kalkışırlarken yakalandılar…”
“Yapmayın memur bey… Oğlum daha 8, kızım da 7 yaşında… Siz, ne dediğinizin farkında mısınız?”
“Ne yazık ki öyle, beyefendi… Biliyorum inanması zor ama ne yazık ki öyle… Yakalandıkları yerdeki güvenlik kamerası görüntülerini izlesek daha iyi olur sanırım… Zira konuşmak pek de olumlu bir hava meydana getirmeyecek… Buyrun lütfen…”
( Bir İnsan Nasıl Raydan Çıkar - Uçkuru Düşükler 4. Bölüm başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 23.11.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.