Hikaye / Toplumsal Hikayeler

Eklenme Tarihi : 24.11.2015
Okunma Sayısı : 1015
Yorum Sayısı : 0
Bir anda karşısındakinin devlet görevlisi bir polis olduğunu unutup “YETERRR!!!” diye bağırdı… Canı o kadar yanmıştı ki hiçbir şeyi gözü görmüyordu…

Memur, onun acısını anlayabildiğinden oldukça sakin bir şekilde yaklaşıp onu yatıştırmaya çalıştı… “Merak etmeyin beyefendi… Biz de zaten birbirlerine bir zarar vermemeleri için onlara böyle yapmak zorunda kaldık… Gerçekten üzgünüz…”

En azından iki evladının da hâlâ yalnızca kardeş olması bir nebze de olsa kendisini sakinleştirdi… Kafasını öne eğerek sordu; “Peki şimdi ne olacak demiştiniz memur bey…?”
“İkisine de psikolojik tedavi yardımında bulunulması lazım… Dediğim gibi maddi gücünüz yetersizse devlet, size bu konuda yardımcı olabilecektir… Yaşları da zaten bu olayları bilinçli yapabilecek kadar büyük olmadığından herhangi bir şekilde cezaya çarptırılmayacaklar… Sicillerine de işlenmeyecek merak etmeyin…”
“Siz, bana bir uzman tavsiye edin memur bey... Ben, gereken tüm masrafları karşılarım… Gerekirse gecemi gündüzüme katar fazla işte çalışır yine paralarını bulmaya çabalarım… Burda başka bir işimiz yoksa çocuklarımı alıp eve gidebilir miyiz…?”
“Peki… Ama sizinle bir refakatçi olarak hemşire gönderelim… Bu geceyi rahat geçirsin çocuklar…”
“Çok sağolun memur bey…”
 
( Bir İnsan Nasıl Raydan Çıkar - Uçkuru Düşükler 6. Bölüm başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 24.11.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.