Hikaye / Toplumsal Hikayeler

Eklenme Tarihi : 25.11.2015
Okunma Sayısı : 1051
Yorum Sayısı : 0
Tüm ekip, seti boşaltırken onun için sevinç çığlıkları atmaya devam etti… Kamera arkası ve önü tüm çalışanlarını mutlu görünce onun da yüzünde bir tebessüm oluştu… Hemen setteki bir kanepeye uzanarak gözlerini kapattı ve sessizliğin ne kadar güzel olduğunu düşündü… Ama düşünceleri bir müddet sonra yok oldu… Zira yorgun bedeni, hazır uyuma fırsatı bulmuşken bunu kaçırmayı göze alamadı…

Gözlerini açtığında kendisini her zamanki oturduğu sandalyelerden birinde buldu… Hemen, yanından geçen ilk kişiyi durdurup “N’oluyor burada…? Hangi set burası…?” diye sordu…
Genç, “-Yönetmen’in Kâbusu- adlı dizinin setindeyiz hocam… 10 dakika mola vermiştiniz…”

Daha önce hiç böyle bir dizi yönettiğini hatırlamasa da, bunun çok fazla yönettiği dizi olmasından kaynaklandığını düşündü… “Peki oğlum… Anons ettir, ekip toplansın…” dedi…
 
( Bir İnsan Nasıl Raydan Çıkar - Ve Motor 2. Bölüm başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 25.11.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.