Hikaye / Toplumsal Hikayeler

Eklenme Tarihi : 26.11.2015
Okunma Sayısı : 1205
Yorum Sayısı : 0
Ekip toplanıp çekime başladı… Yoğun bir tempoyla birkaç gün boyunca çalıştılar… Tam çektikleri bölümün son kısımlarına gelmişken, sete bomba gibi bir haber düştü…

Haberde; dizi sürelerinin uzatıldığı, firma markalarının, şunların bunların kısacası birçok şeyin yasaklandığı belirtiliyordu… Haberi duyar duymaz çıldırdı… Artık bu bölümü çekmişlerdi… En fazla yapabilecekleri şey, markaları ve diğer unsurları sansürlemek olabilecekti… Bölümü çekip, montajda gereken ayarlamayı yaptıktan sonra yayına gönderdiler… Talimat; dizi çekimlerinin son aşamasında geldiği için, süre kısalığı ve birkaç yasağı daha uygulamamaktan ötürü katlanacakları cezalardan kurtuldular… Ama kuralları artık bildiklerinden bundan sonraki bölümlerde böyle bir lüksleri olmayacaktı…

Bir bölüm, iki bölüm, üç bölüm derken dördüncü bölümde işler çığrından çıkmaya başladı… Oyuncular ve set ekibi, yorgunluktan iş yapamaz hâle geldiler… Var olan yasaklar dizinin izlenebilirliğini azaltıyor, bu da reytinglerin düşmesine sebep oluyordu… En sonunda dizinin yayınlandığı kanal tarafından diziye son verildi…
 
( Bir İnsan Nasıl Raydan Çıkar - Ve Motor 3. Bölüm başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 26.11.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.