Hikaye / Toplumsal Hikayeler

Eklenme Tarihi : 26.11.2015
Okunma Sayısı : 1113
Yorum Sayısı : 0
İlk iş olarak, dizi ve film denetlemelerinden sorumlu en üst kurulun başkanı ile operasyonu başlatan kişinin dizisine son veren kanal sahibine birer davetiye gönderdiler… Yurt dışında özel bir toplantı için çağrılıyorlardı… Yoğun iş tempolarından dolayı biraz tatil yapmak için iyi bir fırsat gibi görünüyordu… Önce toplantıya katılıp, sonra biraz tatil yaparak rahatlayacaklarını düşündüler…

Söz konusu her iki kişinin de evden ayrıldıkları ve evlerinin boş olduğu haberi ulaştıktan sonra “Başlayın…” diyerek, daha önceden oluşturduğu iki ekibe emir verdi… Evler müstakil ve şehre uzak olduğundan operasyon rahat geçecekti… Herkes adeta karınca gibi çalışıyordu… Üç gün gibi kısa bir süre içinde işlerini bitirip operasyonun ilk aşamasını kutlamaya geçtiler… 

Kanal sahibi ile dizi ve film denetlemeden sorumlu en üst kurulun başkanı bir hafta sonra evlerine döndüler… Tatilleri beklediklerinden kısa sürmüştü çünkü davetiyede belirtilen tarihte ve yerde kimse yoktu… Onlar toplantı tarihinden birkaç gün önce gitmiş ve toplantı tarihine kadar biraz gezip tozmuşlar ama toplantı gününde kimseyi bulamamışlardı… Kandırıldıklarını düşünüp hemen evlerine döndüler…
 
( Bir İnsan Nasıl Raydan Çıkar - Ve Motor 5. Bölüm başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 26.11.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.