HER ÖĞRETMEN ÖZELDİR ( Ama onun yeri çok başka…)



Evet, o değerli insanların yeri hayatımızda çok başkadır.

Fakat ikinci ve üçüncü sınıfta beni okutan öğretmenim benim için çok özel. Onun yerini benim hayatımda doldurabilecek hiç kimse yok. Çocuklarım ve tüm sevdiklerimin yeri ayrı onun yeri ayrı…

Aynı zamanda hayat öğretmenim o benim. Eline doğmuşum ben onun.

Gözlerimin içine ilk bakanım, minicik ellerimden ilk tutanım.

Beni şefkatle saran, çıkarsızca sevenim.

İlk adımımı kendisine ulaşmak için attığım, hiçbir zaman yarı yolda bırakmayanım.

Her düştüğümde beni kaldıranım.

Her canım acıdığında görünen yaralarımın yanında yüreğimin yaralarını da saranım.

Omzuna yaslanıp ağlayabildiğim. Başımı göğsüne huzurla dayayabildiğim.

Tutunduğum en güvenli dal, arkamı düşünmeden dönebildiğim tek insan.

Sırtımı güvenle yaslayabildiğim.

Elime kalemi ilk verenim, okuma sevdasını yüreğime aşılayanım.

Yetiştirdiği çiçekleri bıkmadan usanmadan yâd edenim.

O çiçeklerden birisi de ben olduğum için çok mutluyum.

Gölge çiçeğinin huzurla açtığı tek yer onun yanıdır, gölgesinde güven duyduğu kanatlarıdır.

Her öğretmen çok özeldir ama onun yeri başka. Çünkü:

O benim BABAM...




Not. Tüm eğitim neferlerinin, o çok özel insanların ve sitedeki tüm öğretmen dostlarımızın günü kutlu olsun. İyi ki varlar…


Ayşe Duran.
( Her Öğretmen Özeldir - Canım Babama başlıklı yazı Ayşe Duran tarafından 24.11.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.