Hikaye / Toplumsal Hikayeler

Eklenme Tarihi : 28.11.2015
Okunma Sayısı : 1275
Yorum Sayısı : 0
Yine ve yeniden bir insanın nasıl raydan çıkabileceğine tanık olmak üzere birlikteyiz sevgili dostlar… Serileri takip edenlerin de bildiği gibi önce uyarımızı yapıp ondan sonra hikâyemize başlıyoruz… Bu yazıda anlatılan herşey tamamen hayal ürünüdür… Yazıda anlatılanları lütfen denemeyiniz… “Yarası olan gocunur…” felsefemiz bu seride de hüküm sürmektedir… Sanırım artık hikâyemize başlayabiliriz…

İşinden çıkıp evinin kapısına vardığında saatine son bir kez daha baktı… Tam zamanında yetişmişti… Tabi ki bunun için normalin çok üstünde bir çaba göstermişti… Hemen üstünü değişti ve doğruca televizyonun başına gitti… Herşeyi sanki otomatiğe bağlamış gibi oldukça seri bir şekilde yapıyordu… İstediği kanala geldiğinde henüz derbinin başlamadığını, spikerin oyuncularla ve maçla ilgili detayları verdiğini gördü… Derin bir nefes alıp koltuğuna iyice kuruldu… Bu maç kaçmazdı çünkü… 

Maç bittiğinde takımlar beraberlikle stattan ayrılmışlardı… Bir yandan maç berabere bittiği için üzülürken, en azından kaybetmedikleri için de seviniyordu… Tam o sırada, stattan çıkan taraftarların birbirlerine girdiğini, adeta bir iç savaşın çıktığını bildiren bir haberle dikkati maçtan uzaklaştı…

“Bu insanların hiç mi aklı yok yahu…? Adam gibi oturup izleyin işte… Birbirinize niye saldırıyorsunuz, densiz herifler…?” diye söylenene söylenene televizyonu kapatıp duş almaya gitti… Yarın sabah işe erken gitmesi gerektiği için hemen bir duş alıp rahatlayacak ve yatacaktı… Duşunu aldıktan sonra sanki üzerinden büyük bir yük kalkmış gibi hafiflemiş hissediyordu kendisini… Bir de güzelce uyudu mu tamamdı bu iş… Hemen yatağına girip uyudu…
( Bir İnsan Nasıl Raydan Çıkar - Fanatik Maganda 1. Bölüm başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 28.11.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.