Hikaye / Toplumsal Hikayeler

Eklenme Tarihi : 30.11.2015
Okunma Sayısı : 1325
Yorum Sayısı : 0
Büyük maçlardan birisine bilet alıp stada girdi… Maç esnasında lavaboya gidiyormuş gibi yaparak stadın elektriğinin sağlandığı büyük bir yere geldi… Ne kadar düzgün şey varsa hepsini biribirine kattı… Biraz uzaklaşıp yanında getirdiği büyük su tabancalarıyla da orasını iyice kullanılamaz hâle getirdi…

O, orada bunları yaparken stat birbirine girmişti… Yüksek gerilimden patlayan lambalar seyircilerin ve oyuncuların üstüne düşerken, bir de hafiften gittikçe artan elektirik akımına maruz kaldılar… Zira hepsinin üstünde kesici, delici alet mevcuttu ve ne yazık ki onlar, elektriği iletme yeteneğine sahiptiler…

Stattan ayrılırken, “Üzgünüm… Beni, buna siz mecbur ettiniz… Tanımadığınız insanların canına bir hiç uğruna kıymak ne demekmiş öğrenin…” diye iç geçirdi kendi kendine… Sonra elindeki kâğıda bakarak bir sonraki stattaki maça doğru gitti… Ama o sırada telefonu çaldı… Telefonuna baktığında arayan kişinin, patronu olduğunu gördü… “Hay aksi… İşe geç kaldım…” diyerek olduğu yerde zıpladı… Uyanmıştı… Gözlerini açtığında telefonunun çaldığını gördü… İşe geç kalacağını düşünerek alarmını kurmuştu yatmadan önce… İşe gitmek için hazırlanırken tüm gördüklerinin rüya olmasına da sevindi… Evden çıkarken, “Allah’ım inşallah rüyam gerçek olmadan bu fanatiklik adı altındaki magandalık son bulur…” diye dua etti…
( Bir İnsan Nasıl Raydan Çıkar - Fanatik Maganda 4. Bölüm başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 30.11.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.