Hikaye / Toplumsal Hikayeler

Eklenme Tarihi : 30.11.2015
Okunma Sayısı : 999
Yorum Sayısı : 0
Herşeyin bir sebebi var… Örneğin; zengin olabilirsiniz… Bunu çalarak da yapabilirsiniz, çalışarak da yapabilirsiniz veya büyük bir mirasa konarak da yapabilirsiniz… İşte “Bir İnsan Nasıl Raydan Çıkar” yazı serimizde de anlatmaya çalıştığımız ana fikir bu… Hikâyelerimizin kahramanlarının raydan çıkmalarının bir sebebi var… Biz yine uyarımızı yapıp hikâyemize başlayalım en iyisi… Bu yazı serisinde anlatılan herşey ve herkes tamamen hayal ürünüdür… Yazı serimizden gocunan olursa yarası mı vardır yoksa anlattıklarımızı farklı mı yorumlamıştır bilemiyoruz… Denenmesi mümkün olmayan şeyler yazmaya çalışsak da lütfen bu yazı serisinde anlatılanları denemeyiniz… Uyarımızı burada bitirip hikâyemize geçelim…

Eve geldiğinde sanki nefes alamayacak kadar yorgundu… Yine aradığını bulamamanın üzüntüsüyle evine dönmüştü… Bir ay boyunca her gün iş aradı… Ama şu ana kadar olumlu bir sonuç alamadı… Çünkü aldığı eğitim, her zaman karşısına çıkıyordu… Aslında kendisi de daha iyi bir eğitim almak istiyordu ama ne yazık ki olmuyordu… Ne kadar çalışsa ne kadar denese de başaramıyordu… Allah vergisi olacak ki, aklı daha üstüne yetmiyordu… Belki de o zamana kadar ki yaşadıkları yüzünden eğitimini ilerletememişti… Bulunduğu ortamlar hep önüne bir engel çıkarıyordu… Ama o yine de ümidini kesmedi… 

Denedi… Çok denedi… Ama olmayınca olmuyordu… Aslında o ana kadar ki aldığı eğitimin normal şartlarda bile ona yetebileceği ortadaydı… Fakat ne yazık ki hiç kimse bunu yeterli görmüyordu… Nereye bir iş için başvurduysa hep eğitimi yüzünden reddedildi… Artık o da yorulmuştu… Hüzünle dolan yorgun bedeni, uyku aleminin kapısından içeri kendini atmıştı…
 
( Bir İnsan Nasıl Raydan Çıkar - Alimin Cahili 1. Bölüm başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 30.11.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.