Hikaye / Toplumsal Hikayeler

Eklenme Tarihi : 1.12.2015
Okunma Sayısı : 961
Yorum Sayısı : 0
Haberde eğitim ve öğretimden sorumlu en yüksek makamda bulunan kişinin yeni doğan iki çocuğundan bahsediliyordu… Haberin ilk birkaç dakikasında gerekli bilgileri duyduktan sonra geri kalanını dinlemedi… Hemen evden çıkıp, haberde duyduğu hastaneye gitti… O gün, kısa bir keşif gezisi yaptı… Hastaneye girip işi bitirmek kolay gibi gözüküyordu ama çıkabilme ihtimalini çok düşük görüyordu… Her ne olursa olsun, bunu deneyecekti…

Ertesi gün işini bitirmiş, evine gelmişti… Hastaneden aldığı çocukları hemen uygun bir yere koyarak televizyonu açtı… Hemen bir haber kanalı arayıp buldu… Kanalı açtığında beklediği haberin flaş haber olarak yayınlandığını gördü ve televizyonun sesini biraz açtı… “Ekranlarını yeni açanlar için en son flaş gelişmemizi tekrarlıyoruz sayın seyirciler… Ajanslara gönderilen haberde; eğitim ve öğretimden sorumlu en yüksek makamın başkanının yeni doğan çocukları kaçırıldı… Güvenlik güçleri olayla ilgili soruşturma başlatırken, çocukların fidye yüzünden kaçırılabileceği ihtimali üzerinde durdukları belirtildi…”

Televizyonu kapattı… Yüzüne acı bir tebessüm kondurarak; “Hıh… Sizinle işim bittiğinde siz, ‘Keşke para için kaçırsaydın…’ diye yalvaracaksınız…” dedi ve kaçırdığı çocuklara acı acı baktı… “Keşke, böyle olmasaydı…” diye geçirdi içinden… Hayatının en büyük kovalamacası şimdi başlamıştı… 
( Bir İnsan Nasıl Raydan Çıkar - Alimin Cahili 3. Bölüm başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 1.12.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.