Hikaye / Toplumsal Hikayeler

Eklenme Tarihi : 1.12.2015
Okunma Sayısı : 1163
Yorum Sayısı : 1
Apar topar kendilerine gelen kâğıtta yazılı olan adrese gittiler… Gittikleri yerde kimseyi göremediler… Erken geldiklerini düşünüp biraz beklemeye karar verdiler… Beklerlerken bir müzik sesi duymaya başladılar… Etraflarına baktıklarında kimseyi göremediler… Ama müziği duymaya devam ediyorlardı… Çevrelerinde biraz bakındıktan sonra yerde bir telefon gördüler…

Telefonu tam açarlarken meşgule düştü… Telefonun hemen yanında bir de zarf buldular… Üstünde “Lütfen açın…” yazıyordu… Açtıklarında iki tane fotoğraf ve bir yazılı kâğıt buldular… Resimlere hiç dikkat etmeden, hemen kâğıtta yazılı olanları okudular… “Size gönderdiğim ilk kâğıtta dediğimi, yaptım… Bu adrese geldiniz ve elinizdeki fotoğraflarda çocuklarınızı gördünüz… Belki önce fotoğraflara bakmadınız… Eğer fotoğraflardan bakmadan önce kâğıdı okuduysanız fotoğraflara yavaş yavaş bakmanızı öneririm… Belki de yüksek öğretimin eğitim yıllarıyla ilgili sıkıntıyı ortadan kaldırsaydınız, çocuklarınız fotoğraftaki hâllere düşmeyecekti… He, bir de unutmadan; eğer fotoğraflara baktıktan sonra hâlâ ayakta ve bilinçliyseniz, çocuklarınız sizleri evinizde bekliyor olacak… İmza: Yıllıksız…”

Bu nasıl bir işti…? Kâğıtta yazılanlar ne anlama geliyordu…? Kim yapardı bunu…? Hiç sağlıklı düşünemiyorlardı… Hafif bir şok geçiriyorlardı sanki… Kâğıdı bırakıp, yavaşça ve büyük korkular içerisinde fotoğraflara baktılar…
( Bir İnsan Nasıl Raydan Çıkar - Alimin Cahili 5. Bölüm başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 1.12.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.