Hikaye / Toplumsal Hikayeler

Eklenme Tarihi : 3.12.2015
Okunma Sayısı : 1147
Yorum Sayısı : 0
Bazı olaylar bazı olayları tetikleyebilir ve bu yüzden bazı insanlar raydan çıkabilir… Biz, yine uyarımızı yapıp ondan sonra sözü fazla uzatmadan hikâyemize başlayalım… Bu hikâyede anlatılan her şey ve herkes tamamen hayal ürünüdür… Üstüne alınan falan olur, anlattıklarımızdan gocunanlar falan olur, onları bilemeyiz… Zira gocunanların yarası olabilir, üstüne alınanlar yanlış anlamış olabilir… Dolayısıyla herhangi bir mesuliyetimiz söz konusu değildir… Uyarımızı yaptığımıza göre gelelim hikâyemize…

İşten eve geldiğinde yüzünde, içindeki mutluluğu hissedilir derecede dışarı yansıtan bir tebessüm vardı… İşyerinde günü çok iyi geçmişti… Evine girip, üstündeki resmi kıyafetleri değiştirirken hafiften bir şarkı bile söylenmeye başladı… Televizyonun karşısındaki kanepeye biraz uzanıp, kanallara göz atarak dinlenmek istedi… Yemeğini daha sonra yemeyi düşündü… 

Televizyondaki kanallara bakıp sevdiği bir şey bulamayınca kanallardan birinde durdu… Reklamlar vardı… Belki birazdan güzel bir şey başlayabilir diye düşündü… Yüzünde hâlâ işten kalan tebessümü vardı… Ama bir iki reklam sonra yüzündeki tebessüm kaybolmaya başladı… Farklı bir kanala bakmak istedi ama sanki tüm kanallar anlaşmış gibi hepsinde reklam vardı… Canını sıkan bu kadar çok reklam olması değil bu kadar saçma reklamların olmasıydı… Sinirleri bozulmaya başladı…
 

Bilinmeyen numaraları bildirmek için çıkan birçok farklı şirketin akıldışı reklamları karşısında iyice sinirleri alt üst oldu… Bir anda karınca sürüsü gibi çoğalmışlardı… Şirketlerin çoğalmaları belki sorun değildi ama yaptıkları mantıkla uzaktan yakından ilişkisi olmayan tanıtım reklamlarının çoğalması psikolojik sıkıntılara sebep olabilecek gibiydi… 

En sonunda televizyonu kapattı… Aklındaki kargaşayı biraz dağıtmak için pencereden dışarı baktı… Bir müddet dışarıdaki yağmuru izleyip, başka düşüncelere odaklanmaya çalıştı… Aklının yakaladığı bir boşlukta, çok hoşlandığı yağmur sesini duydu… Bu, onu biraz daha rahatlattı… Gözlerini kapatıp, odaklanmaya çalıştığı başka şeyler üzerinde yoğunlaşmayı denedi… Fakat dışarıdaki yağmur sesinin dinlendirici etkisi altında uyku; başka şeylere odaklanmaktan daha tatlı geldi…

Gözlerini açtığında kendini oldukça rahatlamış hissetti… Yağmurun sesi yerine televizyonun sesini duyuyordu… En son hatırladığında, televizyonu kapatmıştı… Bu, biraz şaşırmasına sebep oldu ama o kadar da üstünde durmadı… Kanallar arasında gezinirken yine o reklamları gördü… Sonunda bir şarkı kanalında durdu… O anda çalan klip bittikten sonra reklam arası verildi ve yine o reklamlardan birisi çıktı… Dananın kuyruğunun koptuğu an; bu andı…

Ertesi gün, iş yerinde istifasını verdi… Patronu, onu çok sevdiği için başta buna itiraz etti… Kabul etmeyeceğini söyledi… Fakat ne yaptı ne ettiyse bu fikirden caydıramadı… Zira işyerinde onun başarısını öne çıkartan en önemli faktörlerden birisi ikna kabiliyetinin çok kuvvetli olmasıydı…

Eski işyerinden ayrılıp evine geri döndü… En sevdiği takım elbisesini giydi… Bir yandan şarkı mırıldanırken diğer yandan yüzüne gittikçe yayılan bir tebessüm konduruyordu… Sanki o sinir bozucu reklamları izlememiş, az önce işinden istifa etmemiş gibi bir hâli vardı… Saçlarını tarayıp bir eksiği gediği var mı diye aynada kendini iyice inceledi… Her şey yolunda gözüküyordu… İşyerinde istifasını vermeden önce, evinde hazırladığı bir çantayı da alıp ayrıldı…

Telekomünikasyon işlerinin ana sorumlusu olan firmaya gidip iş başvurusunda bulundu… Akıcı dili, yüksek ikna kabiliyeti ve gösterdiği referanslarla iş başvurusunu kabul ettirmeyi başardı… Hemen işine başladı… İşe başlangıcını izleyen birkaç gün içerisinde firma binasının yapısını inceledi ve aradığı bölümle ilgili ayrıntılı bir araştırma yaptı… 
( Bir İnsan Nasıl Raydan Çıkar - Bilinmeyen Numaralar 1. Bölüm başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 3.12.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.