Hikaye / Toplumsal Hikayeler

Eklenme Tarihi : 3.12.2015
Okunma Sayısı : 1243
Yorum Sayısı : 0
Gerekli bilgileri edindikten sonra tasarladığı planda son düzenlemeleri yaparak uygulamak için uygun bir zaman beklemeye başladı… Bu bekleyiş esnasında da işinde gösterdiği yüksek performansla herkesin gözüne girmeyi başardı… Öyle ki namı, üst yönetime hatta firma sahiplerine kadar gitmişti… Hatta başarısından ötürü kendisine yüksek maaşlı bir terfi teklifinde dahi bulunulduysa da o, bunu reddetti… Aşama aşama yükselmeyi arzuladığını, aksi bir durumun mevcut personel tarafından “Dağdan gelmiş bağdakini kovuyor.” şeklinde yorumlanabileceğini ve dolayısıyla iş yerinde gereksiz huzursuzlukların yaşanabileceğini bildirdi…

Ama asıl amacı; o kadar da yükselmek değildi… Birkaç gün daha planının üstünde çalıştıktan sonra planı uygulama zamanının geldiğine karar verdi… Çünkü artık tam anlamıyla kendini hazır hissediyordu…

Yine her zamanki gibi işe gitmek için hazırlandı… Takım elbisesini giydi, saçlarını taradı ve evinden iş yerine doğru yola koyuldu… Tüm iş günü boyunca her şey normal gitti… Gece nöbet değişimi sırasında nöbetini devretti ama binadan ayrılmadı… Kantine gidip hafif bir atıştırma yaptı… Daha sonra hazırlattığı bir tepsi kahve ile santral odasına doğru gitti…
 

Santral odasına girip oradaki çalışanlarla havadan sudan konuşmaya başladı… O sırada onlara, getirdiği kahvelerden ikram etti… Oradan buradan konuşurlarken kahveyi içirdiği iş arkadaşları uyudu… “Hem özür hem de tatlı uykular dilerim arkadaşlar…” diyerek yüzüne bir tebessüm kondurdu…

Santralde, düzenli çalışan sistemin üzerinde oynayarak hatların karışmasını sağladı… Daha sonra tekrar kantine gidip bir tepsi dolusu kahve daha aldıktan sonra güvenlik kameralarının kumanda odasına gitti… Aynı teknikleri uygulayarak oradaki görevlileri de uyuttu… Bu kadar rahat şekilde ilerleyebilmesinin sebebi; kamera kontrol odasındaki görevlilerin nöbet değişimi esnasında bir anlık dalgınlığına denk gelmesiydi… Değişen nöbetçilere getirdiği kahveleri ikram edip, uyumalarını bekledi…

Planı uyguladığı sırada geçtiği yerlerdeki tüm kamera kayıtlarını silip, ana kontrol sisteminin üstüne orada bulunan küçük su şişelerinden su dökerek kısa devre olmasına sebep oldu… Daha sonra da hiçbir şey olmamış gibi binadan ayrıldı…
 

Evine vardığında öncelikle kıyafetini değişti… Oldukça sakin davranıyordu… Dolaptan bir vişne suyu alıp, televizyonun karşısındaki tek kişilik koltuğuna oturdu… Vişne suyundan bir yudum alıp, televizyonda kanallar arasında gayet sakin bir şekilde dolaşmaya başladı… En sonunda bir haber kanalında durdu… Çünkü beklediği haberin verildiğini gördü…

“Evet, sayın seyirciler… Basın merkezimize düşen son dakika haberini tekrarlıyoruz … Ülkenin tamamında telefon hatlarının karıştığı bildirildi… Yapılan ilk açıklamalara göre; santral odasında meydana gelen bir karışıklık yüzünden, başka yerleri arayanların aradıkları yerlere ulaşamadığı bildirildi… Peki bu, ne demek…? Örneğin; telefonla akrabasını arayan bir kişinin karşısına tanımadığı bir kişi çıkıyor… Yetkililer tarafından yapılan açıklamaya göre; mevcut hatayı düzeltme çalışmaları devam ederken, bu işi kimin yaptığı henüz tespit edilemedi… Şu anda tüm ülke bir yandan bu olayın şaşkınlığını yaşarken diğer yandan kimin veya kimlerin bu işi neden yaptığını merak ediyor sayın seyirciler… Şimdi kısa bir ara veriyoruz…” 

Televizyonu kapattı, vişne suyunun kalan kısmını da içip bardağını mutfağa götürdü… Yatak odasına gidip, yatağına uzandı… Üstüne de nevresimini çekip yüzüne bir tebessüm kondurarak gözlerini kapattı… Birkaç dakika sonra gözlerini açtığında yatak odasında olmadığını fark etti… Etrafına baktığında televizyonun karşısında uyumuş olduğunu anladı… Televizyonun kapalı olduğunu gördü… Uykuya dalmadan önce dinlediği yağmurun sesi devam ederken yüzüne bir tebessüm kondurarak; “Allah’ım sana çok şükür ki sadece bir rüyaymış…” dedi…
 
( Bir İnsan Nasıl Raydan Çıkar - Bilinmeyen Numaralar 2. Bölüm başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 3.12.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.