Müslüman demek adanmış demektir. Zira Müslüman kelimesi, teslim olan demektir. Teslim olan istediğini yapmaz, isteneni yapar. Bu manayla müslüman: Canını malını inandığı iman uğruna herşeyini, Kur'an'ın davasına teslim eden insan demektir. 
Onun için Müslümanım demekle Allah'a teslim oldum diyoruz. Peki Müslüman gibi yaşıyor muyuz? Yoksa kafamıza göre mi yaşıyoruz? Ya da neden Müslüman olduk diyor muyuz? Yoksa Anamız Babamız Müslüman olduğu için mi Müslüman olduk? Bu soruları kendimize soralım Allah'ın emir ve yasaklarına uymuyorsak Müslümanlığımızı sorgulayalım. Sözde Müslüman olmalıyım. Müslümanlık bir anlamda ciddilik demektir. Samimiyet demektir. Ciddi miyiz? Peki samimi miyiz? Müslümanım diyen herkesi sorgulamaya ve Kur'an'a davet ediyorum. Sözlerimi ciddiye alan herkese Allah'ın selamı, rahmeti, bereketi üzerine olsun diyorum.

İnsanlar yalnızca "İman ettik" demekle, sınanıp denenmeden bırakılacaklarını mı sanıyorlar? Ankebut Suresi 2. Ayet

( Müslümanlığımızı Sorgulayalım başlıklı yazı Hasan K tarafından 11.12.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.