Yağmur yürekli'm, kalbimin en tatlı çarpıntısı sana bu sözlerimi yazarken düşüncelerimin derinliklerinde hissettiğim aşkından bahsetmeden başlamak istemiyorum sözlerime seni sevmek öyle özel ki şükürler olsun seni bana verene ve şükürler olsun ki sana ait bir kalp taşıyorum Sol Yanımda...

Gelişinle güzelleşti Haziran ayı  ve gelişinle anlamlı oldu her yağmur tanesi hiç unutmam bizim okulun karşısında ki büfede otururken ıslanalım mı ? demeni..
Biliyorum; evet ıslanalım dediğimde şaşırmıştın başta, çünkü rimelim bozulur diyeceği mi falan düşünüyordun oysaki hiçte önemli değildi yüzümdeki makyaj yanımda aşkına inandığım sen vardın biz vardık 
Ben senden önce yağan her yağmurda ıslanıyordum şimdi yağmurları seninle hissediyorum SENİ SEVİYORUM... 

( Bir Haziran Günü başlıklı yazı Berna Yılmaz tarafından 15.12.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.