Sayfalarımı dolaşırken hoşuma giden bir yorum birde , o yoruma yazmış olduğum cevabım gözüme ilişti ve hoşlandım tekrar paylaşmayı uygun buldum.
Yorum işte;Mehmet Ali hocam geçen yıl radyosyonu alsın diye 3 tane kaktüs almıştım 3 üde kurudubizm evde fazlam mı radyosyon var ne :)))

(Kendi kendime) Olmaz mı tabiki olur hele bu zamanda elektronik ve elektrikli aletlerle kuşatma altındayız biliyormusunuz?
Her şey Radyosyon ve radyoaktif dalgalar saçıyor.
Bizler gafletteyiz hiç haberimiz bile yok.

Dedikten sonra benim yazıma yapılan yoruma cevabımda şu olmuştur;

Değerli hocamın güzel yorumuna gülümsemeden geçemedim... Beni güldürdünüz Rab'bimde sizi güldürsün... Geçen yıl kaktüs almışsınız hayırlı olsun diyorum öncelikle...kaktüs acaba kendi toprağından mı? bunu bilmek gerek...kesin bunda kaktüsün suçu yok gibi..ya alanda ya satanda. Satan bakımını anlatmamış..Alanda sanırım sormamış..nasıl cevap verdim ama....:)))Anı bizim yeğenin 18 akvaryum balığının katili olduğu gibi... çocuk akvaryumun taşları kirlendi diye şampuanla yıkamış.Taşlarda şampuanın kokusu mu kalmış veya bir maddesi mi ne , tüm balıklar bir gün sonra Hak'kın rahmetine kavuşmuşlar...zaten annesi de dertlenip duruyordu...kendisi çorumda okuyor arda gelip balıkları seviyordu...Annesi de balıklardan kurtulmuş oldu.yine sizin çiçek uzun yaşamış...Hele akvaryum balığı gibi olsaydı ne derdiniz?...Bende fesleğen alayım diyorum bir türlü fırsatım olmuyor..Artık bahara kaldı.. çünkü kış ayı pek sinek olmuyor....sivri sinekler fesleğenin olduğu yere gelmiyorlarmış.
Bir tır kamyonunda gördüm...ne insanlar var tır da bile çiçek yetiştiriyor biz evde yetiştiremiyoruz...Her işin bir erbabı var sanırım...inşallah başka sefere kaktüs alırsanız önce bir sorunuz nasıl bakmalı diye tarifini almak gerek .Benim ablam felan yeni koparılmış gül lere bardağın içine aspirin atardı..bir kaç gün daha uzun kalsınlar diye...Sanırım her bitkinin yaşayacağı yer ve toprak var sanırım.. aynı sizin hesap bende Aydın Karacasudan Adana da ki ilçeme 3 tane zeytin getirmiştim...bizim bağa diktim onlarda kurumuşlardı..keşke o zeytin fidanlarını ri Aydın Nazillideki yerime dikseydim .Şmdiye zeytinlerini yerdim,ne diyelim değerli hocam yorumuma nokta koymadan önce bir esprili sözle değerli sayfanızdan ayrılmak istiyorum.(dedim)
"OLUR BÖYLE VAKALAR TÜRK POLİSİ HABERSİZCE YAKALAR" (sözü ile yorumun cevabını noktaladım)...
SLM.. SAYGILARIMLA
( Akvaryumdaki Balıklar başlıklı yazı M.Ali Ünsal tarafından 6.01.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.