ÖTELERDEN GELEN SES.           

Kalb, nefsin saltanatını zîr ü zeber ettiği vakit, gönlün en derûnî sokaklarında bilinmez bir yolculuğa çıkarır insanı.

Bir şeyler hissettir, histen yoksun bırakılmış kalplere....
Nefsin gardiyanlığını yaptığı dar, kuytu ve kasvetli zindanların demir parmaklıkları arasında esir düşmüş duygu, düşünce, hayal ve imanını gibi nice cihazatını kurtarmaya koşturur insanı.
Yalnız ve yalın bırakır kalabalıklar arasında. 
Bütün eşyayı küstürür insana, senden habersiz.
Kendimizi ifade edebilmemizdeki tek yardımcımız olan kelimelerimiz bile, artık gönül kapısını kapatmıştır bizlere.
Her zaman büyük bir iştiyakla kullandığımız kelimelerimiz....
Sonra bir serzeniş duyulur ötelerden, bir ses, bir nefes, bir mum gibi eritir seni, o yandıkça, olursun mehveş..
Sanki büyük bir zırh geçirilmiştir sırtına. Büyük, çetin bir savaşın habercisi gibi.
Yeri geldiği vakit taktikler bile veriliyor oluyordu...
Hatta gün içindeki eksiklikleri bile sayılıyor hale geliyordu.
Bazen şiddetli ikazlar, bazen şefkat meyveleri veriliyordu.
Belli mühim bir muharebe için ciddî bir hazırlık yapılıyordu.
Ama neden böyle bir savas varsa, o savaşta ben tektim neden?
diye bir serzeniş daha duyuluyordu...
Ve bir anda buluverirsin kendini en edna köşelerde.
köşeler de meşhurdur, her biri birer perde....
Nelere kadirdir oralar bir bilseniz.
İki dikmenin indiği, bir açı’yla buluştuğu, yerdir köşeler.
O açı’nın ya da acı’nın inkişâf ettiği yerdir köşeler.
Mevlâ’nın anıldığı, Leyla’nın nisyana bırakıldığı bir gizemdir köşeler....
Ve sonra başlar koca bir sükût. Zannedersin ki herşey, sana karşı yekvücut.
Oysa her şey “Zatına hoş bak’’ demek için gönderilen mukaddes bir mektup.
Ya da başlayan bir farkındalıktır. Büyük, ücretsiz, hiçbir kazancı olmayan tatil içinde, mesaiden paydostur.
Ya da bir yol bitmişti diğerinden daha dik, şimdi önümüzde iki yol mu vardı?
Daha ne bekliyoruz ‘’Bir’i(ni) seçelim o vakit...


ERKAM YILDIRIM
( Ötelerden Gelen Ses başlıklı yazı #eryld tarafından 27.01.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.