*****Rüżgar fısılďıyoŕ kulağıma; biliyorum nasıl özlediğini. Gel diyorsun , omuzuma yaslamak istiyorsun başını ve usul usul oksamami saçlarıni. Gel diyorsun gel ! Özlemin doruklarda ve yanmakta yüreğin biliyorum. Ama gelemem öylesine yorgun ve bezmişken yaşamdan.Herkez yoluna hadi eyvallah.


 


*****Uykulu bir şarkı dudaklarımda. Azalmakta artık soluklarda.


 


*****Nasilda konusuyor gecenin sessizliginde geveze yüreğim.


 


*****Kımi anlatir kimi anlatamaz sozlerle sevdasini. Yasayip yasatmaktir aslında işin.esası


Birini aldıysan yüreğine adam gibi bakacaksın evlat. Takmayacaksın hiç bir zorlugu.. Aç bırakmayacak doyuracaksın sevdanla beş vakit. Öyle şiirle masalla olmaz o iş. Emek ister... Yürek ister yürek.


 


*****Çekildi el ayak... Hüküm sürmekte sukunet gecenin koynunda. Şimdi ruhların ninni vakti...


 


***** Durup dönerken dünya ; bu kahpe çığlıklara inat bir benimi taşımayacakmış güya.


 


*****Geç olsun ölümler; erkenken yaşamak. Daha dem almakta vakit.


 


***** Hiç yorulmadı yüreğim yıllardır senı sevmekten.


 


*****Bir ha ,bir hi... Kakara kimisi...kimisi kikiri. Mutluluktur ışte adı. Ne özlemi delikanli varken böyle boş akşamlar. Geyiklerin bu kadar sevildiği zamanlarda. Bak ayağa düşmüş aşklar...


 


*****Bazı gözler vardır; bazen ela bazen yeşil... Alt yazılıdır. Bakmasa da konuşmasada okunabilen.


 


*****Orkide yüklü saçlarından uçuşup kondu yüreğime sevdan uzaklardan. Renklere boyadın günlerimi bir siyaha bir bembeyaz umutlara. Vakit gectikce zifiri karanliklar kaldi sadece ellerimde ve birde gece karası gözlerin emanet bana.


 


*****Simdi oturmussun masmavi deniz kiyisina.. Sarkilar alabildigince saclarinda serince. Meltemler neler getirir kimbilir deniz sinmiş terlemiş tenine.


***** Yasak tanımam ben evlat. Nerede bir konulmuş varsa yasak, yer bir nakavtlık dayak. İsterseniz koyun herşeye yasak vallahi degistiririm kokten dunyamı bir nefesimde, kime ne ...


 


*****Öldüremedim geçmişimi... Bazen kolkola, bazende anadan doğma üryan gidiyorum geleceğime. Başıma buyruk öylesine hiç selam vermeden ve amenna demeden ölümlere.


 


*****Her gün ölüm ... Onlardan arta kalanda küçük adımlarla beklenmekte yaşam... Sözümüz vardı oysa insanciklara hep tutacaktik insanca aşkımızı... ve birlikte soyleyecektik bitimsiz sarkimizi.


 


*****Ağlayamadıklarım barınır gozlerimde. Gökyüzü kadar açık agızim şehirlere. Ve oralarda cırpınislarinda çocukluğumun sessizliği bozar hayallerimi.

 

Gelsen ne yazar
gelmesen ne yazar
Be havali kadın
Yazar olan
Gelsende yazar
Gelmezsende yazar
Adı üstünde işte
Yazar da yazar...


 


 

( Yaşam Heybemden - 32- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 11.03.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.