Sözlerime şöyle başlamak istiyorum;'Ülkemizde hatta dünyamızda, ister Müslüman olsun isterse de başka dine mensup olsun, bir sürü mazlum insanımız katlediliyor. Bu bazen egemenlik isteği, bazen anlık sinir bazen de aralarda bulunan husumet yüzünden gerçekleşiyor. Hani Allah'ımız Kur'an-ı Kerim'de kıyamet hakkında birçok bilgi vermişti. Sur'a üflendiği zaman dağlar toz duman olacak, savaşlar ve ölümler artacak, insanlar evlerinden olacak, seller, yangınlar, depremler ve doğal afetler artacak, teknoloji varabileceği son noktaya varacak vs. Yanlışım varsa Allah (c.c) affetsin. Bunların çoğunu yaşamıyor muyuz ama? Az da olsa sadece dünü ve bugünü değil, yarını ve ilerisini de düşünmemiz gerekmez mi? Peki neden ölümden veya kıyametten korkarız? Günahlarımız çok olduğu için mi yoksa şu fani dünyayı çok sevdiğimiz için mi? Aslında ölüm de bir uyanış değil mi? Geçmişimiz ne güzel söylemiş;'uyku yarı ölümdür' diye. Çünkü uyuduğumuz zaman da dünyaya yine gözlerimizi yumuyoruz (kısa bir süreliğine olsa da). 
Şimdi kendime her zaman sorduğum 3 soruyu sizin de kendinize sorup, kıyameti öyle düşünmenizi istiyorum.
Neydim?
Ne oldum?
Ne olacağım?

Bu sözlerimi gerçek iç yüzüyle anlayabilenlere ne mutlu...
                                                             
                                                     BeniTan 

( Kıyamet Geliyor başlıklı yazı BeniTan tarafından 14.03.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.