Büyükşehir Belediye başkanımız Fatma ŞAHİN Para Müzesinin gereken tamiratını yaptırıp, hizmete açacağının sözünü vermiş. Müze de neymiş, deyip  geçmeyin. Müzelerimiz, günümüzden gelecek kuşağa açılan ve çok önemli, birer penceredir. Kültürümüzü, sanatımızı yansıtır.Kendisine küskün de  olsam, teşekkür ediyorum.  Sağ olsun, Para Müzesine gelmiş,  gezmiş ve gerekli tamiratı yaptıracağına da söz vermiş. Ayrıca, Fatma Şahin Başkanımızın ülkemize ve Gazi  Şehrine çok önemli hizmetleri var. Bunları da bir başka zaman yazacağım inşallah. okurlarımızdan bazıları bu müze nerede? Nasıl? diye merak edecekler. Para  Müzesi, Karagöz Mahallesi,. Hasırcı Sokak Numara 3.

Şahinbey/Gaziantep Adresindedir. Her zaman görüşünüze açıktır.  Kurucusu  Esat Kaplan sizi bekliyor. Sevgili okurlarım, para müzesi deyip geçmeyin, gidin görün. Lidyalılar, Asurlar, Sumerler, Akadlar, Moğollar, Çinliler, Abbasiler, Selçuklulardan kalma paraları Esat Kaplan,  nasıl? Nerelerden? Ne kadar zaman içinde biraraya getirmiş? Bilemezsiniz. İnanın insanın bir türlü aklı almıyor.  Artık müze  işi tamam sayılır. Fakat şunuda söylemem  gerekir diye düşünüyorum. Benim bir şiirim Tuğgeneral  Zafer Özkan tarafından bestelettirilerek 10. Piyade Tugayı Marşı yapıldı. Tuğgeneralin  isteği ve  talebine rağmen, telif hakkı almadım. Milli şair sayılırım.Rahmetli Dostum Cemil Cahit GÜZELBEY  gibi, 69 Yıllık ömrümün  tam 40 yılını, bir kuruşluk maddi menfaat  görmeden, Gazi Şehrin külütürü, edebiyatı ve folkllörü  için harcadım. O günün Genel Kurmay Başkanı Hüseyin KIVRIKOĞLU ile görüştüm, Cumhurbaşkanı Ahmet Necdet SEZER ile de görüştüm. AKP  İl Başkanımız Sayın Mehmet Eyüp ÖZKEÇECİ ve Mebuslarımıza anında ulaşmama rağmen, sevip saydığım ve ilk aday olduğu günden beri, AKP ye ve  kendisine oy verdiğim  FATMA ŞAHİN Hanımefendi  ile, defalarca Basın Müdürü Sayın Hüseyin Akay’ı, Özel Kalem Müdürünü arayarak beş veya on dakikalık bir randeu  isteğim kabül görmedi. Kendisi ile de görüşemedim.Acaba diyorum, görüştüğüm bu değerli ve saygıdeğer insanlardan, işi daha mı  çok? Sayın Başkanımızın. Ben, Sayın Millet Vekilimiz Şamil Teyyar Bey’e de, takdim ettiğim, Gaziantep’imizin Kültürü ve  Sanatı, Edebiyatı  ile ilgili kitaplarımdan  verecektim. Bir de, eşim Fatma Hanım deyip duruyor. Yakından görmek istiyor. Eşimi de yanına habersiz getirip, eşime bir sürprüz yapacaktım. Farz etki eşimin de kendisinden bir isteği var. O da olabilir diye düşünüyorum. Kıyamet kopmadı ya. İnşallah Büyükşehir Belediye başkanımız  Fatma Şahin, bu yazımdan haberdar olur. Kendisini buradan selamlıyorum.

          Saygıdeğer okurlarım, beni unutmayın, sohbet köşemde yine buluşalım.. Hoşça ve  dostça kalınız. En güzel ve mutluluk dolu günler, hep ve hepimizin olsun di

( Başkanımız Fatma Şahin Para Müzesini Hizmete Açıyor başlıklı yazı Ahmet AYAZ tarafından 30.03.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.