Ofisinde yalnızdı adam. Yüzü çizik ve sarhoş bir delikanlı iceri girdi aniden. Silahini cekti yasli adama ve " Sunu ode lan hemen" diyerek bir dekont attı masaya. Bol sıfirli idi dekont. " hay hay hele otur delikanli kasadan alayim" diyerek gecti ofisin arka tarafına ve silahını aldi kasadan telaşla. İceriye girdiginde yarı uykulu delikanlinin alnina dayadı silahini. " Ulan it bu yaşta sana haraç verecegimi nereden cikardin. Zaten gelmisim omrumun sonuna. Bana bise olsa veya isini bitirip hapishaneye girsem esime oglum.bakar ve herkes elini oper .Ya sen ölür veya öldürursen esin ve cocuguna neler olur biliyormusun ? Bütün şehir esinin uzerinden gecer. "  Delikanlı irkildi ve kaçıp gitti bu sözler üzerine.



                                               Bir kaç gun sonra yine bir aksam ustu geri döndü ve bir hamlede yaşlı adamın elini tutup defalarca öptü ve egildi ayaginin.altina diz cöktü.Yaşli adam zorla kaldırdi yerden delikanlıyi. Ağliyordu
hungür hüngür.

                                            " Benim esim 20 yasinda ve 3 aylik bebegimiz var. Çok.guzel ve onu cok seviyorum..Sacinin teline dokunsalar ölurum. Aklimi basima getirdi sozleriniz. Gidip namusumla calisacagim." diyerek utanc ve pismanlikla uzaklasti.


                                             Yaşlı adamın cesur davranısi bir yoldan cikmis delikanliyi toplama kazandirmisti.. Iste yasli ve cesur olmanin avantajı ve mutlulugu.

( İhtiyar Adam Ve Genç Biri başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 16.04.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.