DUY BENİ; DUY ANNEM !
Şifa verecek Rabbim, sen iyileşeceksin...



Anneler günü bugün, her gün zaten annemsin
İyileşte kalk hadi, evlatların sevinsin
Şifa versen Allah'im, göz yaşlarımız dinsin
Keder artık son bulsun, kalbe mutluluk insin
Üzülme sakin annem, kalkıp yürüyeceksin
Şifa verecek Rabbim, sen iyileşeceksin...



Geldim yoğun bakıma, beni gördün ağladın
Kendimi nasıl tuttum, yüreğimi dağladın
Kalbi taşa döndürdüm, sabrımıda zorladın
Çaresizlikten benim, elim kolum bağladın
Üzülme sakin annem, kalkıp yürüyeceksin
Şifa verecek Rabbim, sen iyileşeceksin...



O Mavi gözlerinden, yaşların süzülünce
Ağlamak için birden, dudağın büzülünce
Ayakta zor durdum, diz bağım çözülünce
Nasıl dayanırım ben, sen öyle üzülünce
Üzülme sakin annem, kalkıp yürüyeceksin
Şifa verecek Rabbim, sen iyileşeceksin...





Bugün Anneler günü ve benim annem çok uzun süredir yoğun bakımda, 3 ayrı hastane değiştirdi inşaAllah iyileşecektir rabbimin izniyle; dualarım onunla ve onun gibi hasta olan tüm hastalara Allah'imdan SAFİ adı hürmetine acil Şifa diliyorum... Şıfanı versin Rabbim, çabuk iyileş annem ! Tüm annelerin ve anneolacakların anneler günü kutlu olsun Ahirete göçen annelerin mekanı cennet olsun annesini kaybedenlerin başı sağ olsun Allah sabır versin cümleten saygı ve sevgilerimle !...



7 Mayıs 15:15 2016
M E L E K
( Duy Beni; Duy Annem ! başlıklı yazı Kalb-i Hazan tarafından 8.05.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.