"Polisimizle askerimizi birbirine düşürme Allahım!" Âmin.


Darbede bilinçsiz/habersizce "tatbikat var" adı altında kandırılan askerlere de oldu olan!

TSK adını lekeleyen sahteleri kınıyorum. Ki gerçek bir Türk askeri durum ne olursa olsun kendi vatandaşına ateş açmaz!
Mantık eksikliği ta baştan belli. Ve elbette burda da suçsuz olanlar var onun da farkında herkes. 

Yüzlerce şehit, binlerce yaralı var o masumların günahı ne!

Bu durum da siyasetten uzak tarafsız haklı ve doğru düşünülmeli!

Bir hükümetin yönetimi beğenilmiyorsa çözüm bu şekilde bir darbe değil çözüm milleti bilgilendirerek ikna ederek doğru yol gösterilip oy sandıklarında darbe olabilirdi OYLAR ile!
Ki şu durumda milletimiz Parti anlayışını bir yana koyup sırf yurduna sahip çıkmak için hükümeti bile beklemeden tepkisini gösterdi. Ki cumhurbaşkanı çağrı yapmasa da bile bu olacaktı. KORKMADAN HEMDE! Zira bu vatan nice şehitlerimizin kutsal bir emaneti bizlere. MİLLETİMİZ CAHİL DEĞİL EFENDİLER! Bu çok önemli.


Yorumsuzca ta uzaklardan üzgünüm olanlara!

Hasretini çektiğim vatanımıza huzur ver Allahım.
Bir daha yaşanmaması umudu ile...


Z. Nâr 
( Vatanımıza Huzur Ver Allahım. başlıklı yazı Nar-ı Çiçek tarafından 16.07.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.