Ev hanımları misali temizlik yapıyorum. Kimi zaman yerin yedi katman aşağısına inip sözde sanatçıları fırçalıyorum. Kimi zamanda deli cesaretime şaşıp, rütbelilerin düğmelerini söküyorum. Sahi değişiyordu değil mi memur kanunu?


Biri gitse diğeri geliyor. Düşman uyumuyor. Bizlerse ders çalışmak için içtiğimiz kahvelerle en fazla iki saat ayakta durabiliyoruz. Yıllar geçtikçe akıl almaz darbeler yaşadık. Hiçbirinde yoktu cesaretimiz. Hiçbirinde olamadı tek yürek milletimiz. Düşman tabi ki de fırsat bilecek, zamana yayılmış kahpe zaferlerini. Oysa akıl almaz darbeler yaşanırken, bizlerde akıl almaz olmuştuk. Derinlere gizlenmiş tarihin kirini silmek istiyorum. Ellerim nasır tutmuş, uzanıyorum umutlarımın gölgesinde. Dilimde hakikate susamış bir dua var. Kabul edildi diyene kadar Rabbim hep bu acıyı çekecekmişiz gibi...


Dost gibi görünenlerin alayı düşman. Birlik gibi görünen ordumuzun alayında yuva kurmuş düşman. Sarmış her yanımızı ihanet. Göz gözü görmüyor, söz sözü işitmiyor. Herkesin yüzünde adını koyamadığı bir tedirginlik. Sıhhatine düşkün teyzeler, sağlıktan bihaber gençler ölümle burun buruna. Darbe, maskesiyle geldi. Yüzünü göremedik ilkin, sonra Allah'ın da yardımıyla defoldu. Darbeyi geri püskürttü milletimiz. Yeni umutlar yeşerdi yarının çocukları için...


Yenikapı'da tek yürek oldu milletimiz. Ellerimizde Türk bayrakları. Kırmızı beyazdı rengimiz. Dillere destan oldu hürriyet kavgamız. Batıya gözdağı oldu vatan aşkımız. Avrupa'nın dilinden düşmez oldu milli mücadele şarkımız. İşte böyle böyle yeniden can buldu Osmanlı ruhumuz.


Dillerde tekbir, kalplerde zikir ve istikbalimiz için gelişen fikir ile çıktık yola. Ne anne evladını düşündü o vakit. Ne evlat bir daha ailesini göremeyeceği endişesiyle uzak durdu cenkten. Osmanlı diyorum azizler Osmanlı... Doğduk yeniden.

Elhamdülillah...
( Yeniden Doğuş başlıklı yazı Mecaz Adam tarafından 13.08.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.