Şehrin en işlek yerinden geçiyordu dakikalar arkalarında saatleri bırakmış ,medfun  yollara sapmış               Şehrin en işlek yerinden geçiyordu insanlar bakışları kaldırımlara kaymış,gözleri sanki ölü diyarlara bakmış   Sürreal bir görüntünün önünden geçiyordu sokaklar evleri birbirine sarkmış,asık suratları sanki sonsuzluğa çarpmış                                                                                                                                                                 Sevimli bir yüzün ekseninden geçiyordu kumsallar, masmavi denizlerin ışıltısında kalmış                                     Süratli bir vaveyla şehrin merkezinden geçiyordu sonrasında unutulmuş kaldırım taşlarında sıkışmış                  Sonralar geçiyordu gecelerin incecik açılan yarasından gölgeleri yaralardan taşmış                                       Sonralar geçiyordu gecelerin incecik açılan yarasından gölgeleri yaralardan taşmış                                             Sular geçiyor sanki titreyen nefesleriyle saniyelerin arasından,nefesleri en zayıf yerlerinden bendlerini aşmış      Sırça parmaklıklar arasında çoğalan sebepler geçiyor sonuçların arasından,sebepler sonuçlarından bıkmış        Leylaki şişelerden geçiyor sakin ışık hüzmeleri,şişeler sonsuzluğu arayan ışık hüzmeleriyle arınmış               Lehimli metallerden geçiyor renkli kağıtlar,renkli kağıtlar usulcacık lehimli metallerin emrine girmiş           İnsanlık sonsuzluklara çarpa çarpa çırpınarak sildikleri saniyelerin içinde kalmış                                               İltica etmek isteyen mutluluklara bir güruh belirdi yaşamın ortasında,yaşam ortasında mutlulukların yerini kederler almış                                                                                                                                                        İrtica etmek isteyen cahiller okudukları her Arapça kıssayı kutsal sanmış,tüm sandıklar büyülü sandıklarda kalmış                                                                                                                                                                      İrca edilen tarihi evler hatırlarının arasında belirdi yaşlı bakışların perçeminde,tüm hatıralar atiyi sarmış             İstikbalini düşleyerek kişiliğini tamamlayan bir gencin belleğinde keyifler belirdi,keyifler gençlikte tecrübeler yaşlılıkta varmış                                                                                                                                                         İhsan kesesi dağıtılmış bir sokaktan nasiplenen bir gece kuşu tatlı tatlı ötüyordu mutluluğunun ortasında yardımlar varmış                                                                                                                                                     İlim sahibi bir mütefekkirin zihninde birbirini kurcalayan sorular belirdi,tüm sorular onu arayanda rehinmiş         İtidal çağrısı gibi geçiyor sanki sonbaharlar,zoraki sükunetler sonbaharda gürültülerini arıyormuş                        Kör sohbetlerde zaman tüketen insanlık geçiyor caddelerden,caddeler kör sohbetlerde erimiş                         Kafile kafile ilerleyen hüzünler sıklaşırken saniyelerde bazı anlar batıni saniyelerde asılı kalmış               Kıtıpiyoz  hadiseler karşısında gönülden birlikler kuran insanlar önündeki engelleri kolaylıkla aşmış               İnsanlar tüm çabalarıyla çırpınırak sonsuzluğunun  içindeki saniyeleri sildi                                                          İnsanlar tüm insanlığıyla çırpınarak sonsuzluğunun içindeki anları bildi.......     
( Çırpınarak Silinen Saniyeler başlıklı yazı ercaga tarafından 26.08.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.