[if gte mso 9]>


Tüke(t)mek tüke(n)meyi doğurur. (2016)


 

Orucun özünde kendini tutmak yatar , eğlencenin özünde ise kendini salmak… Ramazan eğlencesi düzenleyenlerin en büyük amacı insanı orucun rûhundan koparmak…(2016) 


 

Tebessüm anahtarı paslanırsa yürek kilidini açamaz.(2016)


 

Cân gökten düşen bir yıldız değil yerden biten bir çiçektir. Sararıp solduğunda yine toprağa döner. (2016)


 

Zamanın şâhitliğine inanan şâhitlik zamanının kıymetini bilir. (2016)


 

Tüm gemileri Ramazan olanın bütün limanları Bayram olur. (2016)


 

Ceset küreselleştikçe rûh kabuğuna çekilir. (2016)


 

Boş oturmak insan rûhunu yorar. Üzüntü ve stres bu yüzden doğar.(2016)


 

Ece , ebrûli kovanlar istedikçe gökkuşağının arıları telef olup gider. (2016)


 

Söz vaktin nakte çevrilmesidir. Zamanı değerlendiremeyenlerin söylemleri söze hakârettir. Laf ishâline tutulmak fıtrata ihânettir. ( 2016)


 

Dursun Tiftik

 

( Yansımalar-30 başlıklı yazı DursunTİFTİK tarafından 26.09.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.